Dodano: 2014-10-22, 17:55
Dowiedziałem się kilku spraw o CRDi Forum peugeot
wynika z niego, że podczas startu silnika :
Napięcie aku w silnikach CRDi to 13 V u mnie z diagnostyki wyszło 10,4V
Obroty silnika 200- 250 rpm u mnie 255rpm
Ciśnienie 150- 200 bar u mnie 115bar
Mój silnik nie startuje, bo niema ciśnienia. Pompa WC jest sprawna - wtrysk cylindra 2 znacznie przelewa sprawdziłem metodą przelewową.
Lecz po odpaleniu ciśnienie przy 800 rpm wynosi 275bar
a przy 4000 rpm wynosi około 800bar
Czy to napewno wtrysk ?
Dodano 23.11.2014
Jeśli by wtrysk nie dawał rady, to by silnik gasł już po odpaleniu lub przy dodaniu gazu.
Oddałem rozrusznik do regeneracji...
Okazało sie, że na stole wybijał im bezpieczniki.
Po regeneracji znów auto odpala. Najwidoczniej zwarcie wewnątrz rozrusznika powodowało brak prądu do obsługi wtrysków.
Dodano 26.01.2015
Problem z zapaleniem silnika znów się pojawił
Wymieniłem wszystkie świece żarowe i dalej nie palił.
Ciekawostką jest to ze po odpaleniu z samostartu następne rozruchy tego samego dnia działają bez problemu.
Kilka dni temu chciałem sprawdzić drożność przewodów wtryskowych po odkręceniu przedmuchaniu i skręceniu auto paliło na dotyk. Minęły dwa dni problem odpalania pojawił się znów.
Zrobiłem doświadczenie i popuściłem mu przykręcony przewód wtryskowy ( aby ciśnienie w szynie spadło) i dokręciłem. Po tej operacji znów auto pali na dotyk.
Podejrzewam 3 rzeczy:
1. czujka ciśnienia na szynie CR
2. zawór regulacji ciśnienia na szynie CR
3. Wtrysk paliwa
Jak te podzespoły sprawdzić ?
[ Dodano: 2015-01-26, 13:19 ]
Chyba, że to inny problem