Witam:)
Założyłem wcześniej temat odnośnie brania oleju, i pomieszania półsyntetyka z mineralnym.
olej wymieniłem na mobil półsyntetyk:) i zużycie oleju spadło do około 0,5l na1000km:)
Przejechałem 2500km i teraz mam mianowicie inny problem.
Coś zaczeło stukać pod maską, myślę że to zawór ale pewienn nie jestem, dosłownie chodzi jak diesel, ale na postoju, w czasie jazdy nie słyszę żeby coś stukało. Od czego to mogło się stać i jak to naprawić, no i jakie są tego koszta.
Drugi problem to wysokie obroty na biegu jałowym, to znaczy:
Odpalam, obroty na około.1000obrotów czyli ok:)
Po ruszeniu, w czasie jazdy przy 100km/h po wrzuceniu "luzu" obroty zatrzymują się na 2tys obrotów i opadają podczas zatrzymywania auta przy 50km/h jest około 1500obrotów dopiero gdy się zatrzymam obroty opadają na prawidłowe około 1000obrotów.
Jaka może być przyczyna takiego stanu??
P.S. objeździłem wszystkie warsztaty w okolicy chcąc sprawdzić przyczynę na komputerze, ale na żadnym warsztacie nie mogli się połączyć z komputerem, bo nie maja oprogramowania dla modelu gt, (dla innych hyundai mają)
Czytałem podobny temat odnośnie wysokich obrotów, ale opis problemu jest inny niż mój, to może i przyczyny sa inne.
Z góry dzięki za rady:)
Pozdrawiam:) Ali:)