Forum > XG / Grandeur

[XG30] Nierówne obroty silnika na postoju pod obciążeniem (R

<< < (4/6) > >>

Hants:
Pamietaj, ze za wolne obroty są o wiele bardziej niebezpieczne dla silnika niż np dokręcanie do 6 tys RPM. Przy takich 500 rpm łatwo o przeskok paska rozrządu i..np pęknięcie pierscieni - to drugie tłumaczy się nienaturalnie wydłuzonym skokiem tłoka i mozliwoscią zahaczenia o ten "rancik" na cylindrze. Ot tak - klepię w ramach ciekawostki.

defender118:
Szukalem tej sruby i nie znalazlem.Zrobilem kilka fotek.

http://w139.wrzuta.pl/obraz/0JlWVLSLXAq/snc00012
http://w139.wrzuta.pl/obraz/1VWuVwDWM5M/snc00013
http://w139.wrzuta.pl/obraz/29caW8IZj1A/snc00010
http://w139.wrzuta.pl/obraz/37bHYxBNHOm/snc00015
http://w139.wrzuta.pl/obraz/4WOami5K77o/snc00014
http://w139.wrzuta.pl/obraz/9GL9zFn02qy/snc00011

Hants:
Musi gdzies być.
na tym zdjęciu: http://w139.wrzuta.pl/obraz/powieksz/37bHYxBNHOm

Co to jest to coś pod kątem tuż nad rurkami podcisnienia?

defender118:
jutro to sprawdze.A w tym silniku za wolne obroty nie odpowiada silnik krokowy?


sprawdzilem to....jest to jakas atrapa sruby(nic tam nie ma)

Hants:

--- Cytat: "defender118" ---A w tym silniku za wolne obroty nie odpowiada silnik krokowy?
--- Koniec cytatu ---


TEŻ.
Zauwazyłeś wahnięcie obrotów w momencie gdy np włączysz grzałkę, nawiew, albo.. gdy zjezdzasz na luzie (w manualu) z górki? Powyżej pewnych prędkości komputer podnosi obroty nawet do 1600. Własnie krokowym.

Sruba po prostu przepuszcza więcej powietrza innym kanalikiem.

Warto żebys zrobił również i to:
//www.youtube.com/watch?v=41yFXjibtLY

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej