OK - wszystko już jasne !
Gwint na śrubach się ukręcił dlatego nie chciały chwytać. tzn chwytały ale na początku a potem padaka.
Te śruby to 14 z gwintem drobnozwojowym i tak zakończone że na końcu śruba schodzi się w stożek po to by właśnie można było chwycić te obejmy niekoniecznie w prostoliniowości otworów. Ja szukając śrub skręciłem wszystko na jedną i pojechałem, po drodze zgubiłem i śrubę i obejmę.
I teraz najfajniejsze to to, że i bejma i śruby są dostępne tylko w ASO, tak więc tydzień zgłowy gdyż obejma idzie własnie z zagranicy.
Koszty nie są duże ale trzeba odczekać swoje.
Obejma około 10zł netto a śruby 15zł netto za 5 sztuk.
Myk w tym wszystkim jest taki że nei pomyślałem a należało podnieść auto, zdjąć koło, podeprzeć na kobyłkach lub czymś innym.
i podnieść na siłowniku, podnośniku - wachacz, tym samym podważając do góry drążek i cały komplet - obejma guma - szło skręcic - szkoda że obczaiłem wszystko po wczorajszej całodniowej walce czego efektem są ukręcone gwiny na śrubach.
Dla potomnych się przyda.
Z tyłu wymiana - bajka.
Przód no już trochę gorzej niestety
Pozdrawiam.