Witam. Zakładam, że to cecha tych silników we współpracy z resztą auta. W moim Traj. to drżenie, czy raczej rezonans w jaki wpada karoseria występuje przy prędkości obrotowej około 1500 a w zasadzie w zakresie prędkości obrotowych 1400-1500, podczas przyspieszania, czyli tylko podczas jazdy. Podejrzewam, że jest to wynikiem kiepskiego tłumienia drgań od silnikowych a co za tym idzie niewłaściwego zamocowania silnika do karoserii, ponieważ zakres fal generowanych przez silnik przy wspomnianych obrotach nakłada się z zakresem drgań karoserii podczas jazdy i efekt jest jakie jest, czyli bardzo żenujący...w aucie tej klasy nie powinno to mieć miejsca...ba, w żadnym aucie nie powinno to występować! Wydaje mi się, że nie ma na to lekarstwa...Zastanawiające jest to, że w Twoim aucie ten rezonans występuje przy wyższym zakresie prędkości obrotowych, może to wynikiem wyeksploatowania podzespołów odpowiedzialnych za zawieszenie. Karoseria uzyskuje drgania zbliżone do drgań silnika w tym właśnie zakresie obrotów, ale to tylko moja hipoteza. Niestety trzeba nauczyć się z tym żyć dopóki posiada się to autko...pozdrawiam