Autor Wątek: tuscon 2.0 crdi 2010 ustawienie mechanizmu wyrównującego sil  (Przeczytany 7558 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kajdan

  • Gość
tuscon 2.0 crdi 2010 ustawienie mechanizmu wyrównującego sil
« dnia: 16 Sierpień 2014, 15:56:45 »
Witam potrzebuje pomocy w sprawie wałków wyrównujących, a mianowicie w moim Tuscon 2.0 crdi 140kM 2010r. ostatnio coś strasznie zazgrzytało całe szczescie że było to na wolnych obrotach odrazu zgasiłem silnik po zdjeciu miski okazało się że jakiś cudak grzebał i nie dokrecił śruby na zębatce od wałka i mam pytanie czy ktoś orjętuje się jak teraz ustawić to diabelstwo.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
tuscon 2.0 crdi 2010 ustawienie mechanizmu wyrównującego silnik
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Sierpień 2014, 17:36:37 »
Witamy się tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=58129#58129

http://service.hyundai-motor.com//euro5/index.tiles (po rejestracji darmowy dostęp)  Shop Manual/Model Tucson JM/2009 > D 2.0 TCI-D/engine Mechanical System/Repair procedures/

kajdan

  • Gość
tuscon 2.0 crdi 2010 ustawienie mechanizmu wyrównującego silnik
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Sierpień 2014, 20:55:33 »
fajnie dzieki za szybką odpowiedz już sprawdzam
 :lol:

DriverOpolskie

  • Gość
tuscon 2.0 crdi 2010 ustawienie mechanizmu wyrównującego silnik
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Sierpień 2014, 21:21:13 »
Cytat: "kosmos2011"
Witamy się tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=58129#58129

http://service.hyundai-motor.com//euro5/index.tiles (po rejestracji darmowy dostęp)  Shop Manual/Model Tucson JM/2009 > D 2.0 TCI-D/engine Mechanical System/Repair procedures/

Kosmos,poczytam Twoje wpisy jeszcze z pół roku i otwieram warsztat specjalizujący się w Hultajach :)

ulfhedin

  • Gość
tuscon 2.0 crdi 2010 ustawienie mechanizmu wyrównującego silnik
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Grudzień 2017, 22:39:07 »
Niestety wspomniany powyżej serwis jest już płatny. Czy wie.ktoś, ewentualnie jest w posiadaniu instrukcji, montażu wałków? Na wałkach mam znak pojedynczy na małym kole zebatym oraz dawa znaki na sąsiednich zębach na dużym kole (napędowym). Na kole napędowym jest tez pojedynczy znak. Czy ten znak pojedynczy z koła napedowego wałków ma zagrać sie ze znakiem pojedynczym na kole na wale korbowym?


ulfhedin

  • Gość
tuscon 2.0 crdi 2010 ustawienie mechanizmu wyrównującego silnik
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Grudzień 2017, 23:31:30 »
Kosmos2011 dziękuję bardzo za odpowiedź :) Czy masz może podobną instrukcję tylko dla Santa Fe CM z silnikiem D4EB bo takiego auta dotyczy mój problem :/