Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Hyundai Santa Fe - Brak mocy i przyśpieszenia

<< < (4/4)

kosmos2011:
No tak wielkimw ma auto z 2004 i wtedy zmieniono listwę na 31400-27001.

Grosz:
U mnie problemem był zapchany katalizator, który musiałem wymienić na nowy. Po wymianie problem znikł więc polecałbym sprawdzić, czy u siebie nie masz tego samego problemu. Stary katalizator możesz też zawsze sprzedać na skupie, przez co cena nowego będzie nieco niższa.

marpol:
Witam, u mnie był podobny problem. Gaśnięcie silnika podczas jazdy, podczas próby odpalenia brak było pracy pompy paliwa, auto nie odpalało. Po kilkudziesięciu sekundach pompa pracuje, auto odpala. Następnie po kilku kilometrach znowu stop. Powolutku do domu, podpięcie skanera, i co się okazało? Podczas pracy silnika ciśnienie na listwie rosło do wartości przy której system wyłączał silnik. Diagnoza to zatkany lub uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie. Demontaż, ocena stanu. Okazało się że powoli złuszczająca się farba w baku została przemielona przez pompę i podana dalej, niestety filtr siatkowy na regulatorze nie przepuścił tego 'kitu' dalej, i bardzo dobrze! Czyszczenie baku, czyszczenie regulatora, ponowny montaż i wszystko gra aż miło. Nie zawsze regulator jest do wymiany, nie bójmy się sami robić napraw. Satysfakcja bezcenna. Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej