Autor Wątek: zapytanie dot. budowy silnika CRDi  (Przeczytany 2251 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

erzetjot

  • Gość
zapytanie dot. budowy silnika CRDi
« dnia: 11 Sierpień 2014, 22:23:10 »
zaskoczyła mnie dziś dziwna sprawa. Otóż miałem problem z odpaleniem, ciepłego silnika (musiałem kręcić ok 20 sek.) Test przelewowy wykazał że jeden z wtrysków 5 krotnie mocniej leje niż pozostałe.
Ale pytanie dotyczy innej sprawy, odpalałem auto na samostarcie i zauważyłem w moim Trajecie 2.0 CRDi są 2 doloty powietrza. Jeden z nich to jest bezpośrednio przez filter, gdzieś w okolice turbiny a drugi spod przedniego zderzaka. Czy to normalne ? Auto nie zachłyśnie się wody przy przejeździe przez kałużę ?

majchrzok

  • Gość
zapytanie dot. budowy silnika CRDi
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Wrzesień 2014, 21:57:18 »
też co jakiś czas zdarza  mi się, że nie moge odpalić ciepłego auta. odpinam wtedy akumulator na minutke, podłączam i auto pali od strzału. osobiście nie zagłębiałem się dlaczego tak się dzieje. pierwsze słysze by w aucie występowały 2 doloty powietrza.
może w co wątpie- zsunął Ci się wąż od intercoolera?
najlepiej załącz foto tego drugiego dolotu, będzie wiadomo coś więcej, bo teraz można sobie tylko wyobrażać o co może chodzić.