Autor Wątek: S coupe przerywa, kłopot z szybami  (Przeczytany 4024 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

skali1991

  • Gość
S coupe przerywa, kłopot z szybami
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Listopad 2009, 17:03:00 »
jagiza, Dzięki za porade ;)

Odnośnie tych durnych plastikowych zaczepów też troche wiem po ostatniej rozbiórce, poprostu masakra :-/

skali1991

  • Gość
S coupe przerywa, kłopot z szybami
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Listopad 2009, 22:10:54 »
Z licznikiem walczyłem ok 20 minut.. poprostu masakra ;/ robiłem wiele samochodów, bo jestem 'początkującym' mechanikiem, ale żeby w takich miejscach były pochowane śrubki to szok xD

Jedno zabezpieczenie z boczków w drzwiach mi puściło i gdy zamykam drzwi, boczek wyrywa sie na jednym mocowaniu i niezbyt ładnie to wygląda oraz drzwi sie ciężko zamykają ;/
Ale poradziłem sobie z tym montując pięknie zamaskowanego wkręta i jak narazie wszystko sie trzyma ;DD

Mam jeszcze pytanko.. Czy w waszych Scupejkach też sie tak lipnie trzyma konsola centralna?? :?: Mówie o tym plastyku. Dokładniej:


Mi to całe lata, jest nie przymocowane, a nie widać tam żadnych zaczepów ;/

Pozdrawiam.. :)

maspex

  • Gość
S coupe przerywa, kłopot z szybami
« Odpowiedź #17 dnia: 19 Listopad 2009, 00:10:45 »
wyciagnij ten plastyk to zobaczysz,ze sa zatrzaski ,ale jak ktos wczesniej to wyciagal to mogl zgubictakie blaszki metalowe i dlatego nie trzyma



ps. uwazaj na ten przedluzasz 12v...ja tak mialem CB podlaczone i zaczelo sie jarac przy wtyczce od tego przedluzacza

ps2. widze,ze tak samo Ci odchodzi deska rozdzielcza jak u mnie i masz takie same swietne dywaniki jak ja przy kupnie z niemiec mialem :D odrazu wymienilem na..dywaniki z tesko :P

skali1991

  • Gość
S coupe przerywa, kłopot z szybami
« Odpowiedź #18 dnia: 19 Listopad 2009, 15:57:41 »
Wyciągałem i widać jakieś miejsca na zatrzaski, ale nie ma żadnych blaszek i nie wiem co z tym wykombinować ;/

Cytuj
maspex,