pytałem ale powiedzieli że muszą założyć oryginalny.Najwyżej sam sobie kupię i założę ten filtr o którym pisałeś i zobaczymy co będzie. może podaj mi ten nr katalogowy tego filtra. dzięki za pomoc.napiszę potem jak ten filtr się sprawuje.
Obar777
Z tego, co piszesz masz auto na gwarancji do tego zapewne zapłaciłeś na usługę pt.: olej + filtr, więc walni w stół i mają to zrobić porządnie! dodam, że bezkosztowo!
Rozumiem, że trafi się walnięta seria, błąd w montażu, ale Ty conajwyżej możesz stracić trochę czasu na drugie podejście, a reszta to ich podstawowy obowiązek!!!. Więc zaproś kierownika do rozmowy, stanowczo poproś o załatwienie sprawy (wymiana filtra / poprawny montaż / umycie wszystkich elementów które zostały "zachlapane") i zapytaj o której masz odebrać autko. Na zaleceniu dodaj, że jeżeli zaliczą kolejnego err to koszt trzeciego podejścia (dojazd + Twój czas = 300,00zł) i będziesz zadał satysfakcji!
Jak już załatwią Ci temat pożegnaj się i nigdy nie wracaj do tego ASO, bo skoro jest problem z usługą wymiany oleju to pomyśl co będzie dalej ?