Autor Wątek: [Santa Fe CM] Sprzęgiełko klimatyzacji.  (Przeczytany 10130 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

DriverOpolskie

  • Gość
[Santa Fe CM] Sprzęgiełko klimatyzacji.
« Odpowiedź #15 dnia: 01 Sierpień 2014, 01:36:29 »
Jestem w trasie,a nasz elektryk nareszcie zajrzał do mojej sprężarki.Faktycznie brakuje tego ostatniego elementu,który przychodzi na końcu za kołem pasowym.Kosmos,món nr WIN,to KMHSH81WP6U079862

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Santa Fe CM] Sprzęgiełko klimatyzacji.
« Odpowiedź #16 dnia: 01 Sierpień 2014, 19:13:03 »

DriverOpolskie

  • Gość
[Santa Fe CM] Sprzęgiełko klimatyzacji.
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Sierpień 2014, 06:39:03 »
Dziękuję za pomoc Panowie. Przekazałem linki elektrykowi i już działa. Mam nadzieję,że jak wrócę z trasy,będzie wiało chłodem w mojej Santce. Wożę elektrownie wiatrowe,tak że weekendowo pozdrawiam z pól,gdzieś w Białowieży.

[ Dodano: 2014-08-09, 12:42 ]
Teklo droga nasza,nie wiem jak się podbija temat (zezwioski chłop jezdem),dlatego walnę post pod postem,narażając się na utratę życia. Powodem utraty,urwania części nr 97644C,(dzięki Złośniku)była urwana jedna śruba. Elektryk wykręcił sam gwint i zamontował nowe części zakupione przez internet (dzięki Kosmos,jak zwykle byłeś kosmiczny w pomocy). Kupiłem cały komplet,czyli sprzęgiełko,koło pasowe i elektromagnes. Na kole pasowym były zadziory,pewnie przez załączanie klimy przy wysokich obrotach silnika. Teraz mam na zapasie koło pasowe i elektromagnes.Jeszcze raz dzięki za pomoc. O w mordę samo się scaliło :) Technika

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Santa Fe CM] Sprzęgiełko klimatyzacji.
« Odpowiedź #18 dnia: 19 Sierpień 2014, 18:21:14 »
Post #4 http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5386 jak będziesz robił jak to Albert wymyślił to nowy post + stary będą wyświetlane jako nieprzeczytane.