Zacznij od najprostszych elementów. Tzn. świece najlepiej wymienić nie duży koszt chyba, że były wymieniane, następnie filtr powietrza i jak wyżej. Sprawdź kable wysokiego napięcia najlepiej zdejmij maskownice na pokrywie zaworów i jak już będzie ciemno odpal i spójrz pod maskę jeżeli będzie przebicie to na pewno zauważysz. Jeżeli chodzi o cewkę nie da się tego sprawdzić normalnym miernikiem chyba, że dysponujesz profesjonalnym podjedź do jakiegoś elektromechanika ale nie każdą cewkę da się zbadać. Jeżeli cewka będzie walnięta komp tego nie wykaże. Jeśli chodzi o czujnik temp. to raczej byś miał problem z odpaleniem po nocy. Nawet jeśli by na ciepłym dawał złe wskazania tzn zalewał lub odwrotnie to po dłuższym piłowaniu byś odpalił. Ale ja bym stawiał na cewkę. Silniczek krokowy też można przy okazji przeczyścić. Spróbuj jeszcze reset odpiąć klemy z aku na jakieś 10 minut.