Autor Wątek: [Santa Fe CM] Auto pływa po drodze  (Przeczytany 13011 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DjKosmit

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 62
    • http://www.cafe-chocolate.pl
[Santa Fe CM] Auto pływa po drodze
« dnia: 01 Lipiec 2014, 10:10:52 »
Witam
Mam problem od 2 tygodni z swoim autem. Mianowicie pewnego dnia zaczęło pływać po drodze. Tzn zachowuje się tak jakby tylna os chciała wyprzedzić przednią :) Auto nie jest stabilne na zakrętach odczuwam to tym jakby tył żył swoim światem.

Byłem ostatnio na przeglądzie bo akurat mijał termin i diagnosta stwierdził luz na sworzniu tylnego górnego wahacza. Niestety bez podnośnika nie mogę stwierdzić czy ten luz jest na tyle duży aby powodować takie zachowanie podczas jazdy. (jestem umówiony u mechanika)

Czy ktoś z kolegów miał ten sam problem ??
Dzięki za wskazówki.

martinez98

  • Gość
[Santa Fe CM] Auto pływa po drodze
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Lipiec 2014, 13:02:28 »
Sworznie wahaczy właśnie takie rzeczy powodują. Może też być luz drążka stabilizatora - wtedy w zakrętach "nosi tył".

smuggie

  • Gość
[Santa Fe CM] Auto pływa po drodze
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Październik 2014, 12:37:20 »