zalezy jak go zamontowales. Poza tym montaz tylko samego stozka to strata kasy. Czesto ludzie montuja stozki zbyt blisko nagrzewajacych sie czesci silnika i wtedy nie ma siły stozek zasysa ciepłe ba nawet powiem że gorace powietrze a to dla silnika nie jest raczej zbyt korzystne. Albo moze ktos montuje kiepski stozek za 20 zł :-D Sam stozek jako stozek nie ma magicznych właściości i kazdy kto ma pojecie powie Ci ze nawet wadliwie zamontowany moze zaszkodzic, pogorszyc parametry auta. Czasem niektorzy wadliwie przerabiają kanał dolotowy. Bajer z filtrami polega na tym ze silnik w czasie pracy ma zasysac wiecej zimnego powietrza. Lepiej jest zalozyc "mokra wkładkę" K&N do seryjnej puszki, choc to tez nie jest zadna rewelacja. Pomijam w tym momencie fakt czy dla danego silnika większa ilość powietrza jest akurat korzystna, bo tez nie zawsze tak chyba bedzie.
Proponuje jak masz okazje t udaj sie raz na jakis rally cross lub jakies inne wyscigi i podejrzyj jak to robia fachowcy. Jak modyfikuja doloty i co robia aby w czasie jazdy silnik ssał duzo zimnego powietrza. Poczytaj w necie co mozna zrobic.
:-D :-D :-D