Przerabiam podobny problem ale nie podpinałem auta pod komputer więc nie wiem nic o błędach. Dostałem radę od jednego mechanika by sprawdzić jak immobilizer będzie działał na zapasowym kluczyku, testuje to od paru dni i zauważyłem poprawę ale i tak nie jestem pewny czy to zadziała na długo.
Odwiedziłem również ASO i zapytałem o ten problem, mili serwisanci powiedzieli że problem tkwi prawdopodobnie w kostce immobilizera.
W przypadku wymiany kostki to koszt wynosi 120zł kostka (dla porównania antena immo jeżeli takowa jest 300-400zł) + robocizna co wychodzi ok. 250zł.
Druga rada ASO to spróbować zaprogramować na nowo kluczyki.
Ewentualnie w razie kiedy jest sytuacja naprawdę problematyczna i podbramkowa trzeba odpalić awaryjnie wprowadzając kod ręcznie pedałem gazu bo czytałem że takie coś jest tylko nie znam jak to się robi w Koreańcach może ktoś wie.