Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Dziwny problem silnik tylko 3000 obrotów

(1/2) > >>

Halakm1:
Witam , poiadam Santa FE 2005r 2.0 CRDI 125 KM .   Autko super do czasu. Mianowiceie moja pompa paliwa przy  baku była bardzo głośna , kupiłem  nową ( 2004 r ) wymieniłem i okazało się że dalej jęczy i buczy. Wobec powyższego wyjąłem siedzenia z tyłu i dostałem się do baku. Tam okazało się że jest wstępny filtr całkowicie zapchany . Po wyczyszczeniu i poskładaniu pompka praktycznie nie daje odgłosów ale :
   1.  Samochód stracił moc - na starcie do 2000 obrotów jakby maluchem się jechało , przedtem potrafił zakręcić kołami na piasku czy żwirku.
 2.  Powyżej 2000 obrotów dostaje kopa. ( tylko po tankowaniu )
 3. Jak nie zatankuje rozwija obroty do 3000 ( 120 km/h )
 4. Proszę kogoś uprzejmego o podanie warsztatu z Katowic lub okolicy aby oddać autko. , sam już nic nie będę robił , byle by autko odżyło.
Jeśli ktoś z forumowiczów zna się na tych CRDI , oddam do naprawy ( oczywiście za przyzwoitą cenę ) ,  POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najgorsze jest to że od poniedziałku may urlop z żoną i muszę wypożyczyć auto na tydzień aby jechać w góry. . Bardzo proszę o pomoc.

Maciek:
Wszem i wobec polecane są na forum dwa miejsca w Katowicach:
- MM Cars, czyli oficjalne ASO (jeśli mnie pamięć nie myli to klubowicze mają jakiś delikatny upust na części i robociznę)
- Dariusz Misiek (więcej info: http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=169 )

Indian:
Wymień filtr paliwa (ten pod maską)!

Halakm1:
Witam , dziękuję wszystkim za pomoc. Po rozmowie jednym z klubowiczów ustaliliśmy że : prawdopodobnie wężyki z podciśnień są pozamieniane miejscami i nie ma prawidłowego sterowania.
- wężyki sprawdzone , są wszystkie prawidłowo
- filtr paliwa ( pomimo że miał dopiero miesiąc ) wymieniony na nowy BOSCH  , ze starego wylał się żur.
- po odpaleniu objaw dalej ten sam . Zauważyłem że jak rozgrzeję auto do prawidłowej temperatury , potem zgaszę i odpalę ponownie POJAWIAJĄ SIĘ PEŁNE OBROTY .
- niestety dalej na niskich obrotach samochód nie umi się pozbierać , dopiero powyżej 2000 dostaje troszkę mocy . ( tylko troszkę )

vanhelsing:
Masakra!Co miałeś w baku,skoro filtr wstępny był zapchany a z prawie nowego filtra głównego "wylał się żur" ? Ja bym pojechał do serwisu diesla i sprawdził wtryski i pompę wysokiego ciśnienia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej