Autor Wątek: Brak mocy i falujące obroty  (Przeczytany 6403 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

LukaszMix

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« dnia: 29 Lipiec 2008, 18:35:41 »
Witam jestem tutaj nowy.
Mam pewien problem z moim autkiem.
Po wymianie uszczelki pod głowicą i zmianie paska rozrządu moja Lantra zrobila sie słaba i nie równo pracuje na wolnych obrotach, czasami jest oki a czasem obroty skacza od 800 do 1200. jaka może być przyczyna tego problemu.
Ja daje rade tak jeździć ale moja kobieta ma problem bo trzeba mocno gazowac żeby w ogóle chcial ruszyć, ale jak sie rozpedzi tu jakos tam idzie.

Grzesik1

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Lipiec 2008, 19:02:24 »
kto ustawiał rozrząd? jesteś pewien ze remont był dobrze zrobiony??

LukaszMix

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Lipiec 2008, 20:50:46 »
osobiscie ustawiałem i wszystko chyba jest oki.
Nurtuje mnie tylko jedna sprawa po uatawieniu wszystkich znaków na kólka na wałkach znaki zawnetrzne były trochę wyrzej niż wewnetrzne.
nie wiem czy tu jest jatas zasada???
Naprawa była dobrze zrobiona.

Grzesik1

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Lipiec 2008, 00:21:25 »
wisz do czego zmierzam... jesli przed naprawą bylo ok a po naprawie juz nie, to znaczy ze zle ustawiles rozrząd

Bard13

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Lipiec 2008, 08:33:05 »
Cytat: "LukaszMix"
osobiscie ustawiałem i wszystko chyba jest oki.
Nurtuje mnie tylko jedna sprawa po uatawieniu wszystkich znaków na kólka na wałkach znaki zawnetrzne były trochę wyrzej niż wewnetrzne.
nie wiem czy tu jest jatas zasada???
Naprawa była dobrze zrobiona.


Uwierz, wystarczy przesunięcie o 1 ząbek.
A jeśli widzisz "Trochę różnicy" w ustawieniu znacznikw, to presunięcie jest większe.
Naprawa mechanicznie może i jest zrobiona OK, ale ustawienie ewidentnie jest źle zrobione

LukaszMix

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Lipiec 2008, 12:02:48 »
Nie chodzi mi o to że znaki sie nie zgrywają!!!!
Chodzi mi o to że na tych kołkach sa po dwa znaki na przeciwległych stronach kółek.
i po zgraniu znaków w wewnątrz sa one troche niżej niz znaki na zewnetrzne.

LukaszMix

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Lipiec 2008, 16:58:31 »
Co do obrotów doszedłem winny jest KROKOWIEC.
Ale co do mocy to nie wiem co może mu być.
Krokowiec nie ma pewnie wpływu na moc.

zybon

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Lipiec 2008, 14:23:31 »
mialem taki sam przypadek kilka lat temu kiedy to rozrzad robil mi kumpel "garazowy mechanik" :-? i po wymianie byla poprostu rozpacz... az wkoncu pojechalem do mojechalem do mojego zaufanego mecha i sie okazala wlasnie to co u Ciebie ze zanczniki troszke sie mijaly, a powinno byc wszystko w jednej linii, naszczescie nie zrobilem na tym za duzo kilometrow bo powiedzial mi ze moglo pokrzywic zawory...

LukaszMix

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Lipiec 2008, 16:49:03 »
Tak ale juz kilka razy probowalem i za nic nie moge ustawic wszystkiego równo po prostu sie nie da!!!!
Chyba ze masz jakis sposob na to.

Poza tym szukam silniczka krokowego do LAntry 1,6 16v z 92 roku prosze o kontakt 4414958

zybon

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Lipiec 2008, 22:07:48 »
a jednak sie da skoro, i musi sie dac, ale ja jednak nie znam tej talemnicy jak to zrobic i jedyna rada jaka moge sluzyc to zebys sie wybral do kogos kto to potrafi dobrze robic 16-tki bo podobno (jak z reszta widac na naszych przykladach) nie jest to takie proste :-/ a szkoda silnika...
co do krokowca to poszukaj na allegro teraz duzo lanterek na czesci oferuja to moze cos znajdziesz.

BartBartez

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Lipiec 2008, 23:32:16 »
Oglądałem ten rozrząd tylko na hmaservise ale wygląda na to, że źle ustawiasz wałki. Podejrzewam, że ustawiasz "ząb w ząb", a ma być "ząb w wpust". Albo jeden z wałków cofa się po ustawieni. Poproś kogoś o pomoc - niech przytrzyma kluczem wałek/wałki.

Bard13

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #11 dnia: 01 Sierpień 2008, 08:44:03 »
Cytat: "LukaszMix"
Tak ale juz kilka razy probowalem i za nic nie moge ustawic wszystkiego równo po prostu sie nie da!!!!
Chyba ze masz jakis sposob na to.

Poza tym szukam silniczka krokowego do LAntry 1,6 16v z 92 roku prosze o kontakt 4414958


Ręce opadają...
Nie chcesz zrobić tego co trzeba, bo się Tobie nie udaje, żal ci wydać kilkadziesiąt PLN na mechanika, który potrafi, ale radośnie wymienisz silnik krokowy, bo jak nie rozrząd to pewnie on.
Ciekawe zrozumienie praw ekonomii, zwłaszcza, ze i tak będziesz musiał ustawić ten rozrząd. Od tego nie uciekniesz

LukaszMix

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #12 dnia: 01 Sierpień 2008, 13:07:41 »
Po raz kolejny tlumacze że znaki sie zgrywaja we wszystkich punktach tak jak trzeba i zeby zgrywaja sie ZĄB w WPUST. ale jeśli przeciągam np. sznurek prez wszystkie znaki na kolkach walkow rozrzadu to te znaki sa o jakies 5 mm ponizej lini wyznaczonej przez sznurek.
Probowalem wiele naprawde wiele razy zgrac zeby byla rowna linia.
Ale tak sie naprawde nie da bo albo jest delikatnie podkreslam delikatnie nad lub pod linia sznurka

BartBartez

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #13 dnia: 01 Sierpień 2008, 13:09:38 »
Jeśli wewnętrzne się zgrywają to znaczy, że jest dobrze. Zewnętrzne znaki nie powinny Cię interesować. Tak wynika z hmaservice

LukaszMix

  • Gość
Brak mocy i falujące obroty
« Odpowiedź #14 dnia: 01 Sierpień 2008, 15:11:20 »
Tylko czy te znaki powinny zgrywac sie powyrzej czy ponirzej tej mojej lini