Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

[Scoupe] Tuning silnika G4EK

<< < (2/8) > >>

Vex:

--- Cytat: "Sadi" --- poprawić sam katalizator.
--- Koniec cytatu ---


Przed chwila ktos mowil ze w scoupe nic takiego nie ma. Jak jest katalizator to jest i pierwsza pojemnosc ukaldu wydechowego. Prosta rurka w tym miejscu zreguly pogarsza charakterystyke w niskich i srednim zakresie obrotow.


--- Cytuj ---Jeżeli chodzi o dolot powietrza, poza efektami dźwiękowymi, zmian mocy auta nie powinieneś odczuć.
--- Koniec cytatu ---


Odczuc nie, ale na wykresie zobaczyc jak najbardziej tak.

BartBartez:

--- Cytat: "Vex" ---
--- Cytat: "Sadi" --- poprawić sam katalizator.
--- Koniec cytatu ---


Przed chwila ktos mowil ze w scoupe nic takiego nie ma.


--- Koniec cytatu ---


ja to napisałem ale teraz widzę że źle się zrozumieliśmy. Chodziło mi o to że nie ma rozprężacza takiego jak w Coupe klik
za pierwszym tłumikiem. Katalizator w Scoupe jest jak najbardziej. Sorki za zamieszanie

Sadi:
Ja też tego nie odczytałem jako katalizator, jeżeli chodzi natomiast o układ wydechowy w silnikach turbo to przelot jest najlepszym rozwiązaniem i na charakterystykę wpływa jak najbardziej pozytywnie, oczywiście nie mowie tu o sportowych katalizatorów za 10 000zł!!
Dla przeciętnego tunera, mieć standardowy katalizator to siara, a na zgodny z wymogami przeglądu i poprawą osiągów nikogo nie stać, więc pozostaje opcja stali nierdzewnej 2,5" :mrgreen: :-P

Vex:
Ja pisalem pod katem wolnossacej jednostki :)

Sadi:
Stage II

Następnym krokiem będzie podniesienie ciśnienia doładowania, bądź zmiana całego ślimaka :lol: :lol: . Seryjnie montowany T15 starcza do 0.6bara/0.8bara dla chcących szybko, wymienić turbinkę i nie tylko... Kolektor wydechowy przygotowany jest na T2, więc z włożeniem t25, t28 nie powinno być większych problemów.

Zmiana turbiny np. na taką
Mała zmiana TURBO

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej