Autor Wątek: [Lantra 1,6 '96] Turbina  (Przeczytany 2202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Baner

  • Gość
[Lantra 1,6 '96] Turbina
« dnia: 22 Październik 2009, 17:18:50 »
Poszukuje Turbuny do tego autka dostane cos takiego? ??

rufuz

  • Gość
[Lantra 1,6 '96] Turbina
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Październik 2009, 19:25:51 »
Turbina do 1.6 16V ? Do 2.0 16V tak ale do 1.6. Przerabiałem ten temat i uwierz mi ze uturbienie silnika 2.0 DOHC to cholernie droga sprawa. Sam zestaw turbo dedykowany do tego auta bazujący na sprężarce z EVO VIII to koszt 4300 $ plus cło UE bo sklep jest w Korei. Po zamontowaniu tego zestawu moc może wzrosnąć do 350KM a na pewno na seryjnych częściach 1.6 rozpadnie sie bardzo szybko jesli nie od razu. Bez zakucia sie nie obędzie. a jaki sa koszty zakucia oraz innych przeróbek pod uturbienie nie będę wspominał bo to tez kupe kasy. Jak podliczyłem to uturbienie tego 1.6 zrobione porządnie wychodziło wiecej niz 20 tys zł !!! Ostatecznie zdecydowałem sie na swap z 1.6 DOHC na 2.0 DOHC + modyfikacje - wymiana części silnika, hamulce itp Z tego 2.0 z modami wyjdzie jakieś 180KM. Mozna zamiast turbo dac kompresor.

Baner

  • Gość
[Lantra 1,6 '96] Turbina
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Październik 2009, 11:58:22 »
dzieki bardzo za info.Pozadrawiam

rufuz

  • Gość
[Lantra 1,6 '96] Turbina
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Październik 2009, 21:59:37 »
poszperałem sporo na rożnych forach i 1.6 nikt raczej nie modyfikuje. Oczywiście można zrobic mody 1.6 - wymiana wałków, kola zamachowe, dolot, wydech itp to wyjdzie ok 145 moze 150KM z 1.6 DOHC. Ale ja robie swap na 2.0 DOHC z modami aby w przyszlosci dodac moze jakis kompresor.

Baner

  • Gość
[Lantra 1,6 '96] Turbina
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Październik 2009, 10:53:29 »
mysle ze sobie jak narazie daruje modyfikacje ale gdyby cos to bede pisal DZIEKI WIELKIE :!:

rufuz

  • Gość
[Lantra 1,6 '96] Turbina
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Październik 2009, 15:47:00 »
Mody mozna zrobic nawet w 1.6. Wymiana wałków, mody dolotu, wydechu, koła zamachowe itp ze 150KM powinno wtedy wyjść i moment się tez zmieni. Same mody silnika bez hamulców, mocniejszej tarczy sprzęgła i twardszego zawieszenia nie są az tak drogie.
Początkowo mialem robic mody 1.6 ale stwierdziłem ze zmienie na 2.0 bo a noz mi sie zachce kiedyś włożyć jakis kompresor. Jakby co to pisz na ile będę mógł to doradze co jak i gdzie.


Pozdrawiam