Jeszcze raz pozbieram wszystkie informacje:
- wymieniony olej plus płukanka (olej 5W30 SHELL), filtr oleju KNECHT
- wyczyszczony filtr OCV - był zamulony, ale nie aż tak tragicznie
- podmieniłem czujnik na inny, w sumie nie mam 100% pewności, że był dobry - parametry zachowywał takie jak u mnie
Kontaktem się z serwisem, podpowiadali mi, aby sprawdzić kable i świece zapłonowe, a że miałem już kupione (kable oryginalne, świece NKG) to wymieniłem tego samego dnia.
Następnie zabrałem się za akumulator - ten co miałem nie potrafił wytrzymać 5 minut na włączonym radio. Zakupiony i wymieniony BOSCH S4 60 ah.
Błąd wraca... Nic się nie dzieje innego. Pan z serwisu sugeruje aby podjechać, podłaczyć i "nauczyć" silnik nowym parametrów (przepustnica itp). Pompa oleju - nawet tego nie podejrzewają, poza tym gdyby ciśnienie oleju było niskie lub gdyby nie byłoby go wcale, to wydaje mi się, że silnik w ogóle dziwnie by się zachowywał... Po wymianie kabli i swiec nawet lepiej przyspiesza, czuć przypływ mocy powyżej 3 tys..
A czujnik temperatury oleju? W aplikacji torque nie pokazuje mi temperatury oleju, może on nawalił nie ma jak się zsynchronizować? Powienien mieć jakieś objawy?
[ Dodano: 2014-06-11, 08:33 ]
Panowie, proszę o informację gdzie znajdują się czujniki:
- położeni wałka rozrządu
- położenia wału
rozumiem, ze są to 2 różne czujniki, natomiast wyglądają tak samo..