Prawdopodobnie centralka jest gdzieś pod środkową konsolą - niepotwierdzone bo na starym forum temat się urwał bez konkretnych wyjaśnień.
Jeśli chodzi o dorobienie to jest problem - już się dowiadywałem że dorobienie pilota w ASO w Zabrzu kosztuje pilot ok 550 + zakodowanie kluczyk ok 280 + zakodowanie ( ceny chyba netto ale tego już nie wyciągałem o nich- na razie) zakodowanie ok 100 od szt.
Na nieautoryzowanych o pilota nie pytałem ale kluczy nie dorabiają - muszę jeszcze podjechać do jednego magika w Gliwicach i dowiem się u niego - immobilajzer ze zmiennym kodem.
Jeśli pilot kończy Ci się w sensie "zdeptanych" przycisków to każdy umiejący operować lutownicą może Ci je wymienić - kwestia kupienia 2 szt mikro-wyłączników - muszą być kwadratowe - zobaczysz je to będziesz widział o co chodzi.
Jest też możliwość taka jak u mnie :-( - efekt jest taki jakby pilot się wieszał, muszę parokrotnie na przemian naciskać oba przyciski żeby w końcu załapał.
( jestem już po operacji wymiany baterii i mikro-wyłączników)
Dodam że niestety również posiadam tylko 1 komplet :-(
Moja decyzja jest taka że kupuję dodatkowy alarm - korzyść?? 2 nowe piloty, dodatkowe zabezpieczenia których nie oferuje fabryczny alarm, koszt ok 280 brutto z montażem ( miałem podobny w swojej starej Astrze i działał rewelacyjnie przez 5 lat, pod koniec dopiero musiałem zacząć używać zapasowego pilota bo 1 się "wydeptał" nawet baterii w pilotach nie wymieniałem) a nie min. 650 za pilota w ASO.
Stary alarm niech sobie jest - nie będzie używany.