Autor Wątek: [Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika  (Przeczytany 8900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

opel19786

  • Gość
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« dnia: 15 Kwiecień 2014, 07:33:27 »
Witam, mam tego tupu problem, rano zawsze jak odpalam samochód (ACCENT 2000 LC) wszystko jest ok, i teraz w trakcie jazdy gdy zaczynam np. wciskam sprzęgło wrzucam bieg i gaz samochód zaczyna pracować tak jakby na 3 garach, przyspieszam szarpie szarpie i wchodzi na obroty czasami tak jest nawet przez kilkaset metrów zanim sie uspokoi. Co może być problemem, wymieniłem świece, filtr powietrza, filtr paliwa, przewody WN.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Kwiecień 2014, 20:48:51 »
Świeci się CE ?

Offline Złośnik

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1196
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Kwiecień 2014, 22:32:43 »
Podaj więcej danych, póki co można wróżyć z fusów.

doman76

  • Gość
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Kwiecień 2014, 22:29:36 »
Przed odpaleniem odepnij akumulator na 5minut i zobacz czy to coś pomoże. Jeśli tak to winne jest raczej LPG (być może regulacja)

Offline kadafi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 301
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Maj 2014, 11:58:34 »
Zrób reset kompa, adaptacja + 100km ( nie musi być za jednym razem - normalna eksploatacja) tylko na PB ! Zobacz czy problem znikł. Jak tak to jest to co pisze doman76,

wohoow

  • Gość
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Maj 2014, 11:49:13 »
Mam dokładnie to samo, zimy silnik szarpie paskudnie na dwójce w przedziale 2-2,5 tys później już ciągnie normalnie. Przechodzi powoli w miarę dalszej jazdy samoczynnie. Oczywiście check się nie świeci...

Nie daj się nakręcić nikomu na dalsze wymiany cewek itd. Robiłem to wszystko i dalej nic.

Nie pali ci przypadkiem dużo to auto ? Bo to jest kolejny objaw tego zjawiska w moim samochodzie.

Wszyscy moi znajomi mający pojecie o motoryzacji obstawiają przepływkę. Nie całkowite uszkodzenie a przekłamywanie wyników, przepływka prawdopodobnie pokazuje znacznie więcej powietrza niż faktycznie dociera do komory. Stąd ecu pcha za dużo paliwa i ciągle się jeździ na bogato. Kimoto już nie żyje, przepłwki z allewolno to głównie parszywe chińczyki, ic wola dobre 500zł... ja się poddałem...

Offline kadafi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 301
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Maj 2014, 16:56:48 »
wohoow,  opel19786,  jak macie możliwość to podłączcie kabelek i sprawdzcie jakie macie korekty długoterminowe.

wohoow, u ciebie jeśli jest tak jak myślisz to LFT będzie na -
Też męczę się z tym objawem, eksperymentuję i coraz bardziej przekonuje się że to właśnie przepływka oszukuje.
U mnie efektem tego jest LFT +25% i żarówa na liczniku.

wohoow

  • Gość
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Czerwiec 2014, 20:04:51 »
LFT 6.5%

Jest nowy trop, katalizator. Przypchany może powodować zmianę dawek paliwa żeby przepalić kata, plus 1-2 litry na setkę. Dodatkowo turbo dziura w przedziale 2-3 tys. Wiadomo jakie koszty wymiany...

Ja już znalazłem rozwiązanie mojego problemu, koreański wynalazek idzie do żyda w przyszłym tygodniu.

Powodzenia chłopaki!

Offline kadafi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 301
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Czerwiec 2014, 07:04:11 »
Cytat: "wohoow"
koreański wynalazek idzie do żyda w przyszłym tygodniu

Chyba najtrafniejsza decyzja. Pochwal się co za autko wskoczy na miejsce parcha  ;-)

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Czerwiec 2014, 17:51:40 »
Z tym parchem to sobie wypraszam  :lol:

Maciek

  • Gość
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Czerwiec 2014, 21:14:00 »
woohow po prostu wytnij katalizator i tyle, na prawdę nie widzę problemu  :lol:

werni

  • Gość
[Accent LC] Problem z pracą zimnego silnika
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Czerwiec 2014, 06:42:13 »
Ten sam problem rozwiązany był w zeszłym roku wymianą filtra paliwa. Po wymianie przeciorać go na 2-3 biegu na wysokich obrotach. Koszt naprawy 15 złotych. Jeżeli to nie pomoże można się martwić dalej. Może być problem z pompka paliwa albo wtryskami. W moim przypadku te objawy widoczne były jedynie przy jeździe na benzynie, natomiast na gazie jeździł bez zarzutu, wiec pewne było, że była to wina ukłądu paliwowego