Objawy jakie MIAŁEM.
1. przy pełnym baku - jeszcze jak Ciebie mogę jeździł
2. przy połowie baku i hamowaniu - gasł, odczekałem chwilę odpalałem i jechałem dalej, czasem zapalał się check engine
3. błędów brak
Jak sobie poradziłem - WYELIMINOWANIE USTERKI
1. wymiana czujnika pedału hamulca
2. wyjęcie całej pompy wraz z pływakiem, rozebranie na części, wyczyszczenie wszystkiego, wymiana pompy paliwa lecz NIE na MARELLI - kiepska i efekty te same co oryginał, wiem bo wymieniłem taką na początku, później musiałem jeszcze raz pompę wyjmować
3. wypłukanie / wyczyszczenie baku paliwa z wszelkiego brudu
4. wymiana filtra paliwa ( ja zakładam tylko knehta lub mann)
5. założenie nowej pompy paliwa (zamawiałem w inter carsie) mają dokładnie taką samą parametrami jak fabryczna
6. złożenie wszystkiego suzamen
Powyżej jest to najczęstsza przyczyna: czyli podczas właśnie hamowania paliwo przesuwa się do przodu baku (jak jest go mało albo pół), z kolei pompa jest z tyłu baku, jak jest już wysłużona pompa, nie ma siły wytworzyć odpowiedniego ciśnienia do zassania paliwa i odcina dopływ paliwa w konsekwencji auto gaśnie. Później trzeba chwilę pokręcić aby pompa wtłoczyła paliwo do układu i autko pojedzie aż do kolejnego silniejszego hamowania...