mi wlasnie sie przepalila... kto wie jak zdjac te daszki?
[ Dodano: 2012-08-16, 11:35 ]natura ludzka... wiem ale nie powiem, ja sie uczylem kilka lat a ktos chce na gotowe przyjsc. trzeba bylo sie uczyc (mechaniki, elektryki, kucharstwa itp) albo szukaj w google frajerze. ja tez nie wiedzialem ale doszedlem do tego sam, ty tez sie pomecz... taka natura czlowieka, a widac ja wlasnie na forach internetowych calego swiata
ja tez nie wiedzialem, nikt mi nie pomagal, do wszystkego doszedlem sam i teraz sie ta informacja dziele chociaz pobrudzilem sie, zdarlem sobie skore, musialem isc po aparat, robilem specjalnie zdjecia, jeszcze je na neta wyslalem i potem wszystko na forum opisalem.
manual najprostszej rzeczy w atosie
potrzebujemy
tak, to jest wkretak dwustronny dodawany w fabryce do atosa
zeby nic nie uszkodzic, najpierw lukamy swiecac latarka i odginajac ten szary plastyk az natrafimy na metalowa spinke, w to miejsce wciskamy srubokret i leciutko podwazamy, do momentu az spinka sie wysunie
teraz ciagniemy z wyczuciem i powoli, az pozostale 3 spinki puszcza
spinek jest 4, wiec masz 4 punkty wyjscia do rozpoczecia pracy
polecam najpierw zaczac wykrecac srube zaznaczona kolkiem po prawej stronie. dlaczego? poniewaz ja najciezej odkrecic ze wzgledu na kat ulozenia wkretaka. patent: wloz wkretak w srube, lewa reka naciskaj rekojesc od gory, palcami prawej reki silnie obracaj wkretak w lewo, za ktoryms razem sruba sie poluzuje, albo od razu przygotuj sobie dlugi wkretak. ta sruba u gory jest krotsza, pamietaj przy skladaniu i moze brykac, na szczescie nawet jak wpadnie to da rade wyciagnac palcami
tych srub nie ruszaj, chyba ze chcesz zdemontowac kopolke
zaznaczylem zarowki podswietlenia zegarow, wystarczy przekrecic
i mamy orginalna spalona zarowke z kapturkiem, niestety po 10 latach przykleil sie do szkla i przy probie sciagniecia popekal
teraz wystarczy to wszystko zlozyc do kupy, jezeli to bedziesz robil powoli to wyczujesz moment kiedy trzpien wchodzi w predkosciomierz i to na tyle
porada bonusowa
przypalila sie zaroweczka od kontrolki? skad ja wezme taka malutka zarowke?
na szczescie zolte inzyniery wsadzily takie zarowki wszedzie gdzie sie dalo, po prostu zrob przekladke z nieuzywanych kontrolek. w moim przypadku sa to abs i poduszka powietrzna
zastanawialem sie po co na zarowce niebieski kondonek skoro zegary i tak swieca na bialo. odpowiedz nadeszla wieczorem
w lewej czesci zegarow swieci zarowka orginalna, z niebieskim kondonkiem, w prawej czesci swieci zarowka wymieniona na zwykla ogolnie dostepna w kazdym sklepie
niebieska guma tlumi swiatlo. proponuje poekspreymentowac z przytlumieniem zwyklej zarowki, bo takie oswietlenie meczy przy dluzszym przebywaniu za kolkiem
pomoglem, prawda?
jest to jedyna instrukcja na google, zapewniam cie, wiec jezeli chcesz mi postatawic piwo, nie krepuj sie
:D:D nr konta bankowego 72249000050000400071529261
:D:D