Hej,
Stwierdziłem, że olewam tę ich gwarancję, bo co się miało zepsuć, to się zepsuło. Reszta i tak wyniknie z eksploatacji, więc nie będzie podlegała gwarancji.
W zawiązku z powyższym, nie będę płacił 1000 zł za wymianę klocków (przód+tył) w ASO, skoro mogę zrobić to sam.
No i tutaj pierwsze pytanie:
Jakie klocki Hyundai montuje oryginalnie w i30 1.6 CRDI 115KM? Aktualnie mam przebieg 59 tys. i jeszcze nigdy nie wymieniałem klocków w nim, więc chciałbym założyć takie same
Tarcze nie mają rantów, więc się nadadzą jeszcze do 100 tys. myślę, że spokojnie. Klocki nie zużywają się za szybko, ale też nie piszczą, więc widać, że są optymalne.
Pytanie dwa: czy zaciski mają tłoczki wciskane, czy wkręcane? Jeśli wkręcane, to wymyślili jakiś specjalny patent na to, czy zwykły klucz do wkręcania tłoczków (pasujący do większości aut) wystarczy?
Pytanie trzy: mam wersję bez ESP/TCS, więc czy wystarczy wyjąć stare, włożyć nowe i jedzie, czy trzeba (jak np. w niektórych Skodach i VW) - jechać na kompa i błąd kasować?
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam