Proszę o pomoc. W okresie tygodnia zapaliła się w moim atosie trzy razy kontrolka check. Po pierwszym razie - odłączenie akumulatora pomogło. Po drugim- błąd został usunięty a ASO. Po trzecim znów został odłączony akumulator. Obecnie czekam na ponowne włączenie kontrolki. ASO Hyundaia po odczytaniu błędu (P0420 zbyt niska wydajność katalizatora) podają trzy przyczyny: 1) uszkodzony katalizator koszt 3 tys, zł, 2) uszkodzony komputer silnika koszt 5 tys. zł, 3) błąd na stykach. Któraś z tych opcji prawdopodobnie jest prawdziwa. Nie mam 100 % pewności, co do usterki. Wydaje mi się, na 90%, że to katalizator. Autko ma 7 lat i 60 tys. przebiegu. Nie występują zamienniki katalizatora. Jest to katalizator kolektorowy- naprawiany tylko w aso. Wycinanie, nie wchodzi w grę. Silnik pracuje równo, brak przyczyn awarii poza kontrolką. Miesiąc temu wymieniłem kable wysokiego napięcia. Dystans 7 km pokonałem na dwóch cylindrach. Wtedy też świecił check, po wymianie kabli- przestał. Po tym czasie- miesiąc bezproblemowej jazdy- aż do dzisiaj. Proszę o pomoc Koledzy.