"Demontaż Turbiny" :
A więc tak: od spodu auta mamy do odkręcenia trzy nakrętki (lub śruby - różnie juz widziałem) mocujące wydech do turbiny [1,2,3] [[[KLUCZ: 17 NASADKA NA DŁUGIEJ PRZEDŁUŻCE]]] oraz opaskę od węża powrotu oleju z turbo [4]
zanim wyjdziemy jeszcze spod auta to jeszcze odkręcamy uchwyt mocujący turbinę do bloku silnika. nie miałem jak fotki zrobic jak było turbo wsadzone więc zrobiłem po wyjęciu, chodzi mi o to:
Teraz wychodzimy spod auta. Odkręcamy rurę doprowadzającą powietrze z turbo do kolektora ssącego [5], czujnik oleju [6] [[[KLUCZ: 17 PŁASKI]]], i zdejmujemy opaskę z przewodu doprowadzającego wodę do turbiny[7]:
Dalej - odkręcamy opaskę mocującą rurę do przepustnicy [8], zdejmujemy opaskę mocującą regulator wolnych obrotów do rury [9] i zdejmujemy rurę [10]:
następnie odkręcamy opaskę z powrotu wody [11] i odkręcamy 9 nakrętek mocujących kolektor wydechowy do głowicy [12] [[[KLUCZ: 12 NASADKA I KRÓTKA PRZEDŁUŻKA]]]:
wyciągamy Turbinę razem z kolektorem wydechowym pamiętając zeby jeszcze odłączyć przewody od sondy lambda wczesniej: