Forum > Instalacja LPG, CNG, inne

Instalacja BRC Sequent 24 z funkcją VSR

<< < (2/3) > >>

polo1979:
To są słowa Mechanika z warsztatu z Tarnowa z serwisu, podobno tylko tam montują LPG do nowych Hyundai.( ja w tych sprawach jestem laikiem, dlatego założyłem temat by coś więcej się dowiedzieć)
Dzwoniłem też do salonu Hyundai w Krakowie tam to dopiero jest czarna magia, nic nie wiedzą, nawet cena pierwszego przeglądu po 15 tys. km jest niby indywidualnie ustalana bo mają mało instalacji gazowych i nie ma cennika, a co do zmiany ustawień gazu to można zapomnieć.

Na moje pocieszenie mogę tylko napisać dziś rano 5 tankowanie gazu, weszło 31.15 l przejechałem 513km więc spalanie wychodzi 6.1l

enigma:
Koszt typowego przeglądu u "normalnego" gazownika to zazwyczaj 80-100 zł. Składa się na to ok 30-40 zł koszt materiałów i reszta jako zarobek - wiadomo żyć trzeba.

Dziwi mnie ustalanie indywidualnie, a jak Ci powiedzą 500 zł za przegląd LPG zapłacisz? Trochę dziwna polityka z tymi przeglądami.
Dlatego jak mi w ASO powiedzieli 5 tyś za zamontowanie do ix'a i to nieoficjalnie LPG to stwierdziłem że wolę stracić gwarę na silnik a mieć święty spokój i zamontowane to co chcę :)

A ile spala Ci Pb?

Nie cytujemy całości wypowiedzi będącej ostatnim postem w wątku! Usunięcie cytatu. tekla

polo1979:
W książce gwarancyjnej mam podaną stronę www na której jest lista autoryzowanych serwisów i niestety są to salony Hyundai i ich punkty.
Więc jak nie będę chcieć stracić gwarancji to mogę słono zapłacić.
Jeszcze mam trochę czasu do 15 tys. km będę się dowiadywać czy faktycznie tak jest jak jest w książce gwarancyjnej.
Nie chciałbym płacić jak za woły.

enigma:
Ale ASO z tego żyje :D - kupujesz autko po mega promocjach, potem płacisz za przeglądy i sobie tym odbijają. Dziwisz się że masz 5-7 lat gwarancji jakoś się musi zrekompensować.

Nie cytujemy całości wypowiedzi będącej ostatnim postem w wątku. Usunięcie cytatu. tekla

miron68: