Forum > Instalacja LPG, CNG, inne

Instalacja BRC Sequent 24 z funkcją VSR

(1/3) > >>

polo1979:
Ma ktoś tę instalację z VSR ?
Ile zasysa benzyny na 100 km ?
Czy 2l benzyny na 100km przy jeździe na gazie to normalka (dziennie pokonuje dystans 80 km, 40 km w jedną stronę praktycznie na trasie) czy może trzeba coś wyregulować?

ed. ort + int. tekla

enigma:
2l/100km to trochę sporo, albo masz ustawione za duże temp. przełączenia na parowniku albo ustawiona spora zwłoka z przełączeniem na ciepłym.

Co prawda nie to autko i nie ten silnik ale w lecie średnie spalanie u mnie w corsie wynosi w lecie 0,6l-0,7/100km w zimie ~1.2l/100km. To tylko brane na rozruch.

Ew. możesz mieć ustawione dotryski PB i dlatego zjada.

polo1979:
Dzięki za szybkie podpowiedzi.
Z tego, co zauważyłem, auto po odpaleniu przełącza się na gaz po ok. 2,5km (przy temp. minusowej - tak było przez ostatnie 2 tygodnie) gdy temp. silnika osiągnie 60 st.
Dziś rano o 5 u mnie było +3 i przełączenie na gaz było tak samo - gdy temp. 60st. po przejechaniu 2,2 - 2,3km.

Dzwoniłem do warsztatu, w którym montowali gaz do mojego Hyundai i koleś powiedział, że tak ma być.
Dopiero mam najechane 1700km, pojeżdżę jeszcze trochę i będę obserwować dalej.

Sam tych ustawień nie zmienię, a po rozmowie z panem z warsztatu wątpię, by chcieli coś zmienić.
Bo tak ma być i już, silniki Hyundai należą do tzw słabych.


ed. ort+int tekla.

robaszek127:
Tu akurat chyba temperatura przełączania gazu nie ma nic do silnika. jedynie co to mówią że membrany padną w parowniku.
60stopni to i tak 2 razy więcej niż zaleca minimalnie 35 brc. U siebie miałem właśnie 35 stopni i nawet szybko się przełącza na gaz a teraz obniżyłem na 25 stopni. Gaz na mrozie włącza się po jakimś max 1km jazdy.

enigma:
25* to już trochę ryzykowne, niby jest ok ale...
Przyzwoicie to 35*-40* to tak naprawdę przy dobrym układzie to góra 500m a robi różnicę dla parownika i korekt.

60* to gruba przesada już. albo sobie nie poradzili z korektami i przy niższej szarpało albo odcinało.

polo1979:
przełączanie spokojnie powinno nastąpić po ok 1-1,5km przy ustawieniu ok 40*. Jak pisałem wcześniej albo spartolili korekty albo coś z konfigiem jest nie tak i masz ustawione dotryski. Ale to tylko gdybanie bez podpięcia się pod centralkę i poczajenia co ustawili to sobie tylko teoretyzowac można.

Niestety jesteś na straconej pozycji sam nic nie zrobisz a że masz gwarę to oni dyktują warunki. Jak Ci powie że ok i tak ma być nic nie zdziałasz.


--- Cytuj ---Bo tak ma być i już, silniki Hyundai należą do tzw słabych.
--- Koniec cytatu ---

A to mnie już rozwaliło. Te silniki niczym się nie różną od innych, jak się gazownikowi chce to nie takie cuda można zdziałać. Przy sekwencyjnym sterowaniu silnika nie rozwali ew będzie robić spore korekty aż do granicy potem walnie error. Dlatego się "druciakom" nie chce. Zakłada LPG robi autokalibrację +/- bez jazdy w trasie albo podglądu korekt i niech się klient nie czepia ew mu się powie tak ma być i już.

Nie cytujemy całości wypowiedzi będącej ostatnim postem w wątku. Usunięcie cytatu. tekla

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej