Tak btw to chyba masz silnik taki jak ja - więc w profilu powinienieć mieć większą moc wpisaną. Miło powitać kolejnego kuca napędzanego tym motorkiem.
Pedał sprzęgła nie powinien tak wpływać na obroty -> sprzęgło jest w tym aucie hydrauliczne, ale pompka jest mechaniczna - pompujesz pedałem. Czyli nie powinno to mieć takiego wpływu na silnik.
A jak wrzucisz na luz, puścisz sprzęgło i zostawisz go na wolnych to wraca do tego 1000rpm czy nie? Bo na filmiku zdaje się pokazywałeś to co się dzieje jak jedziesz, stajesz i jedziesz dalej od razu. Jeśli nie wraca to nie jest to związane ze sprzęgłem tylko właśnie z wolnymi obrotami, za które odpowiada silniczek krokowy, czujniki i cała elektronika...
Z racji tego, że rozpoznaje u Ciebie ten sam silnik (jestem tego pewny na 90%) to osobiście zacząłbym od sprawdzenia kondensatorów w ECU. Jeśli tego nie robiłeś, bo może być za późno, a to groszowa naprawa profilaktyczna, a droga jako wymiana ECU po wylaniu kondensatorów. Tu masz temat:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=155 :!:
Mam ok. 950RPM.
U Ciebie prawdo podobnie jest to spowodowane źle ustawionym zapłonem. Bynajmniej u mnie tak było.
Zrobiłem błąd przy regulacji wolnych :roll: Robiłem zgodnie z instrukcją krzyżaka, ale na koniec zamiast poluzować śrubę nr 3 luzowałem tą z numerem 2 (wydawało mi się, że końcówkę regulacji pamiętam - błąd :-P ). Dziś poprawiłem. Teraz obroty stoją mi równiutko na tej kresce niżej od 1000 (~660rpm?). Przejechałem się po podwórku i nie szarpie, jak będzie szarpać to je trochę podkręcę. Wcześniej miałem pośrodku między 1000rpm, a tą niżej (~660rpm?) i tato mówił, że kiedyś było mniej i stało równiej (z racji tego, że pewnie wtedy zrobiłem ten sam błąd to musiało lekko drgać).
Zachowałem numerację z jego stronki.
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html - dział "Dane naprawczo-regulacyjne"- "Wolne obroty 4G15/4G37 ".
Może następnym razem jak będę coś dłubał to zrobię fotki i opisze co i jak po swojemu.