Forum > ix35 EL
[ix35 EL] 2 pytania: blokada kierownicy i kontrolka ciśnieni
beam_beer:
--- Cytat: "Ptok" ---Witam,
czy można systemowo zablokować w kompie wyświetlanie informacji o tej usterce.
--- Koniec cytatu ---
Można.
U mnie tak właśnie jest.
Azool:
Ciekawe, ja z kolei jak się kiedyś o to pytałem ( w kilku ASO) Otrzymałem informacje, że nie jest to możliwe, gdyż jest to autonomiczny system nie połączony z komputerem. Może trzeba po prostu coś fizycznie wypiąć żeby przestało działać.
Nie cytujemy całości wypowiedzi będącej ostatnim postem w wątku. Usunięcie cytatu. tekla
beam_beer:
Mojego IX-a kupiłem delikatnie uszkodzonego. M.in. uwalony był jeden czujnik od ciśnienia w kołach, i facet, który mi to sprzedawał powiedział, że jest to wyłączone. I faktycznie jest wyłączone. Tak samo mam wyłączony system stop and go. A tzw. ASO to nie są serwisanci, tylko montażyści. Coś nie tak z jakimś podzespołem - montujemu nowe. Znam paru z serwisu Fiata, i Renault. Totalna porażka niestety.
Nie cytujemy całości wypowiedzi będącej ostatnim postem w wątku. Usunięcie cytatu. tekla
kosmos2011:
http://spoti.pl/dokument/10784/fd_tpms_worksheet wiem że w języku angielskim, ale na obrazkach widać jaki jest proces programowania TPMS. Układ jest niezależny od komputera samochodu lecz też można do niego podłączyć komputer kwestia tylko kosztów.
hajp1:
Witam
W instrukcji obsługi na stronie 513 są 3 schematy rotacji opon :
- dla opon asymetrycznych
- bez koła zapasowego
- z pełnowymiarowym kołem zapasowym
Z lektury różnych opisów znalezionych w internecie wynika że po zamianie miejscami kół czujniki muszą być na nowo programowane czy Wy użytkownicy to potwierdzacie na podstawie swoich doświadczeń praktycznych ? (sam to sprawdzę dopiero wiosną obecnie mam zimówki bez TPMS )
Niemiłe zaskoczenie miałem jesienią - w wyniku "złapania kapcia" założyłem rezerwę i tu zonk kontrolka "TPMS" nie gaśnie sprawdzam co jest grane a tu fabrycznie zamontowany zwykły wentyl gumowy - w pełnowymiarowej oponie rezerwowej .
Zastanawiam się nad dokupieniem 5-go czujnika
na allegro jest takie coś :
TPMS 52933-2S410 SPORTAGE IX35 260zł za 1szt.
na alixpres : 52933-3M000 220916-101 ORIGINAL TPMS Hyundai/kia za 29 dolarów
sklep w Rzeszowie :52933-3M000 ix-35 sportage 529333M000 za 199zł
w ASO wiadomo średnio 500 zł
Więc pytam czy zalecana rotacja ma sens - co zaoszczędzimy jeżdżąc na 5-ciu oponach (mam na myśli o 1/5 więcej kilometrów przejechanych ) to stracimy na corocznym programowaniu czujników
Gdyby czujniki potrafiły się "odszukać" po rotacji to rozważam zakupienie 5-ciu czujników u Chinoli - alixpres {1 - do rezerwy , 4 do zimówek )
Poprzednio miałem Vectrę i tam było 5 czujników przez pomyłkę zrobiłem rotacje i nic się nie zaświeciło a wskazania były pełne a nie tylko "lampka".
Więc pytam jaka jest wasza opinia ?
Pozdrawiam
Nawigacja
[#] Następna strona