Własnie widziałem w weekend, że wyżej wspomniany ix20 ma takie coś ja jak chcę osiągnąć. Czyli nie ma innego wyjścia jak po prostu wyciąć większy otwór w lampie? Kurcze, ciekawe jak jest w wer. US - czy tam jest własnie większy otwór i żarówka taka jak w lampie na samochodzie czy własnie jakieś inne rozwiązanie?
Czy do takiego skonfigurowania będzie wymagana dioda prostownicza?
- światła mijania + stop + światła przeciwmgielne?
Jak to teraz podłączyć? Tj. jedną wiązkę do świateł mijania bądź do światła podświetlającego tablicę rejestracyjną, a drugą wioskę do świateł STOP - i teraz co dalej? Czy rozdzielić tą drugą wiązkę (skierowaną do światła STOP) do światła przeciwmgielnego i zastosować ww. diodę? Tak żeby po naciśnięciu hamulca nie włączało mi się światło przeciwmgielne na stałe - czy moze jakoś inaczej to podłączyć?
[ Dodano: 2014-09-25, 22:50 ]Na wstępnie przepraszam za odświeżenie tematu ale chciałbym go wreszcie zakończyć. Odpusiłem poprzednio bo byłem samochodem w kilku ASO i za każdym razem dostawałem negatywną odpowiedź co do modyfikacji tylnych lamp, zero pomocy i pomysłu. Patrzyli się na mnie jak na idiotę. Mój pomysł umarł śmiercią naturalną ale odżył po tym jak wyszła nowa Elantra i jej zespolone tylne światła.... Nie mogę przeboleć faktu, że nowa ma takie coś czego ja pragnę w mojej - zespolonych tylnych światełek. Tym razem pomysł mam inny. Jak wspomniałem na początku wątku w wer. USA światła są zespolone również w wer. Elantry z 2011 roku
1:35 ładnie to widać. Chciałbym uzyskać pomoc w ew. namiarach w numerze ASOwskim (USA) bądź konkretnej nazwie (USA) umożliwiającej znalezienie ich na Ebayu. Mam pytanie do speców - czy jak już kupię bagażnikowe światła i je zamontuje to będzie taki efekt jak na filmiku, czy wymagany będzie ew. nowe sterownik do komputera? Jak to się będzie miało do mojej we. Europejskiej? PS: nie mogę zboleć nowego tylnego liftingu lamp :-/