Forum > Accent

[Accent] Czy turbina z Scoupe będzie pasować?

<< < (4/4)

kml:

--- Cytat: "Vex" ---W USA co drugi Accent to turbo, graty tez sa.

Co to za roznica czy od scoupe. Lepiej kupic nowa turbine, skoro i tak trzeba wladowac dobrych kilka tysiecy. Sama turbina to maly koszt.
--- Koniec cytatu ---


Być może, ale nie jesteśmy w USiA więc lipa :( Z koztami to prawda, sama turbina to nie wszystko.

premek:

--- Cytat: "Vex" ---

Co to za roznica czy od scoupe. Lepiej kupic nowa turbine, skoro i tak trzeba wladowac dobrych kilka tysiecy. Sama turbina to maly koszt.
--- Koniec cytatu ---


Różnica pewnie kosztowa (komplet z scoupe na pewno będzie tańszy, bo można kupić szrot), ale fakt, że lepiej nową, bo seryjna z scoupe daje 115 KM (o ile dobrze pamiętam), co nie powala na kolana.

Vex:

--- Cytat: "premek" ---

można kupić szrot)
--- Koniec cytatu ---


To chyba mowi samo za siebie :) Przy calkowityhc kosztach uturbienia, robocisny i zmarnozwanego czasu oszczedzac procentowo mala kwote to chyba bez sensu a czesc jest sercem ukladu. No i fakt ze nowa daje okreslona moc.

karol208:
Wetneswoje 2gr.
Co do silników turbo to różnia sie one najczesciej tlokami i stopniem spreżania. czesto zawory tez sa inne. Jesli normalny silnik wolnossacy ma stopien sprezania 9-10 to turbo o tej samej budowie ma ok 7. wiec cisnienie doladowania musialo by byc ograniczone zeby cos nie polecialo w silniku.

premek:
Racja, ale biorąc po uwagę to ule KM wykrzesał z silnika doładowanego hyundai to niewykluczone, że lata to na wysokim stopniu sprężania, bo doładowanie raczej jest na poziomie 0,3 - 0,5 bara (mała turbinka, brak IC). Jeśli z resztą jest różnica to wątpię, żeby gdzie indziej niż tylko w denku tłoka.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej