Forum > Lantra

[Lantra J2] Angel eye

<< < (3/10) > >>

Kaluzny15:
No żarników xenonowych legalnie nie można zainstalować. Coś przeszło mi koło uszu że po odpowiednich przeróbkach lampy da się wszystko zalegalizować ale jest to nie opłacalne bo koszta są bardzo wysokie. Można włożyć xenonowe żarniki ale jest to nie legalne, choć ponoć poprawia to widoczność. Są gotowe zestawy typu plug&play na allegro. Jednak w lampie takiej jak jest w lantrze j2 włożenie takiego żarnika prawdopodobnie będzie bardzo oślepiało kierowców jadących z naprzeciwka.

k7s5a2:
Ja uważam, że zamiast bawić się w doklejanie listew z diodami lepiej kupić regulator świateł dziennych i podłączyć je w obwód świateł długich.
A co do tzw. "ksenonów". Musisz chyba mieć pecha dużego i trafić na nadgorliwca aby Ci zabrali ten dowód. Jeśli je odpowiednio ustawisz to nie będziesz mocno oślepiał, 3/4 kierowców świeci w powietrze więc i tak nie zrobi to różnicy czy oślepisz ksenonami czy zwykłą żarówką.

Kaluzny15:
Też tak uważam że większość kierowców ma poustawiane światła za wysoko. Co do ksenonów to myślę że przy barwie 4300K jest ponoć najlepsza widoczność i najmniej policja się przyczepia gdyż żarniki takie świecą barwą zbliżoną do białej. Nie tak jak 8000K na niebiesko, kiedy na pierwszy rzut oka widać że jest to na pewno xenon. Uważam, że soczewka w pewnym stopniu zminimalizowała by efekt oślepiania. Tylko niestety nie ma jej w Lantrze/Elantrze j2. Jest tylko próba dopasowania innego reflektora lub przeróbka seryjnego reflektora.

KacperooSonata:
w naszym Accencie 2003 klosz lampy jest "gładki" tak samo w Sonacie 2007 a w lantrze u mnie sa na kloszu tj "nadlewy" czy przy mocniejszej zarowce one sa widoczne? chodzi mi o to czy swiecac np na mur widze te wzory z klosza lamp? a co sądzicie o żarówkach znanych firm typu +30% light np philips itd? Pozdrawiam

k7s5a2:
Nie chwalcie tych soczewek tak mocno bo wcale nie są bez wad.
Owszem precyzja i odcięcie lepsze ale już niektóre parametry wypadają słabiej.
Ot choćby zwykły reflektor oświetla w pewnym stopniu znaki drogowe natomiast soczewka oświetla je mniej ponieważ nie produkuje tyle światła rozproszonego co odbłyśnik (czy jakoś tak).
Ja nie wiem czy nie lepiej kupić nowe reflektory albo oddać je do regeneracji niż płacić 500 zł. za zestaw HID. Regeneracja bodajże 100 zł. od reflektora.
@kacperoosonata - te nalewy to "ryfle". Służą do odpowiedniego ukierunkowania źródła światła z odbłyśnika. Jak się dobrze przyjrzysz to zobaczysz na reflektorze linię odcięcia światła i cienia.
Żarówki +30 są godne polecenia ale tylko w czystych, nie zmatowiałych reflektorach. W innym wypadku nie ma sensu bo może być gorzej niż było. Jak mamy dobre reflektory to NightGuide ludzie polecają. Podobno bardzo fajne. Do tego jakieś ładne postojówki białawe i jest Ok.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej