Forum > Matrix / ix20
[ix20] Zmiany w ix20 rocznik 2013
ph71:
No, Premium to to nie jest. Tapicerka jak w Comforcie... Już Style ma półskórę. Tempomat jest, ale nie widzę fabrycznych podgrzewanych foteli. Światła mijania soczewkowe, ale czy ksenonowe?
Biały kolor gites. Dzisiaj wybrałbym taki + ten czarny dach i możliwe że jednak automat mimo iż tylko 4 biegowy.
Co ja piszę..., dzisiaj wybrałbym Golfa Sportsvana :mrgreen:
wojbur:
--- Cytat: "jack55" ---Wojbur jak tam pierwsze wrażenia po odbiorze w Piątek 13
--- Koniec cytatu ---
No więc odbiór był w poniedziałek 16ego zamiast w piątek 13ego. Wrażenia? Baaaardzo pozytywny. Nie ma sensu porównywać ix20 do chevroleta aveo bo to zupełnie inne samochody, ix20 to zdecydowanie inna klasa. Przestronność,wyciszenia,wyposażenia,inna bajka. Bardzo podoba mi się zestawienie silnika 1.6 z 6 biegową skrzynią.
Co do pakietu Brasil - nie wiem czemu, ale sądziłem że jak dopłaca się do felg aluminiowych to dostajemy tylko alusy na kołach, ale felgi stalowe które są niejako w standardzie też dostajemy - miłe zaskoczenie, będzie w sam raz na zimówki.
Co do sprzedawcy - dorzucił od siebie matę do bagażnika,komplet śrub zabezpieczających i podkłądkę pod telefon na kokpit plus oczywiście wynegocjowany wcześniej rabat. Z ciekawości spytałem go o cenę przeglądu i tutaj też miłe zaskoczenie - 590 zł na gotowo, z ich materiałami. Najdroższy podobno jest przegląd po 5 latach, około 900-950 zł. Jedno jest pewne - w chevrolecie pierwszy przegląd był prawie dwie stówki droższy.
Tak na marginesie - przed zamówieniem hyundaia rozpatrywany był też zakup Kii Venga, dlaczego ten pomysł upadł i w czym hyundai okazał się lepszy można poczytać na moim motoblogu:
http://www.autocentrum.pl/awc/motoblogi/benny86/szukanie-nastepcy-niepozornego-7367/
jack55:
Gratuluję zakupu i mimo wszystko życzę zadowolenia z użytkowania auta.
Wojbur jesteś jedynym na tym forum, który zakupił ix20 w roczniku 2014
Mam wielką prośbę do Ciebie o zamieszczenie fotki tylnego zawieszenia a konkretnie amortyzatorów z tyłu.Ciekawi mnie bardzo czy Hyundai coś zmodyfikał w tym względzie w tym roku modelowym ;-)
wojbur:
--- Cytat: "jack55" --- mimo wszystko życzę zadowolenia z użytkowania auta.
--- Koniec cytatu ---
Zgłębiłem trochę temat problemów z zawieszeniem, jak dla mnie a w zasadzie dla ojca to chyba nie problem, ma lekką nogę po zakrętach nie szarżuje, a poprzednie auto też nie miało idealnego zawieszenia - bardzo twarde,trochę za głośne,nie zmieniał toru jazdy ale na wertepach sam hałas zniechęcał do bardziej dynamicznej jazdy. Jak na mój gust to hyundai ma po prostu miększe zawieszenie więc i może trochę bardziej bujać (wyższy też jest) ale bardziej chodziło o komfort niż o idealne właściwości jezdne.
--- Cytat: "jack55" ---Mam wielką prośbę do Ciebie o zamieszczenie fotki tylnego zawieszenia a konkretnie amortyzatorów z tyłu.
--- Koniec cytatu ---
Z tym będzie problem, nie widuję ojca codziennie a już na pewno nie jego samochód.
--- Cytat: "jack55" ---Wojbur jesteś jedynym na tym forum, który zakupił ix20 w roczniku 2014
--- Koniec cytatu ---
Trzeba by pomyśleć jak przyciągnąć ludzi na forum, bo sprzedaż ix20 na pewno zła nie jest - gdy ojciec odbierał swojego przyjechały tym samym transportem 2 inne egzemplarze, a sprzedawca przy stoliku obok przyjmował zamówienie na kolejnego classic plusa, więc interes chyba się kręci dobrze.
jack55:
Ja też nie szarżuję, chodzi o to, że na nierównościach na zakrętach ix20 podskakuje a nie wybiera nierówności tak jak każde auto innej marki.Hyundai jest twardy ale wszystko ma swoje granice.Co ciekawe na autostradzie gdy droga równa przy dużych prędkościach auto trzyma się drogi jak przyklejone.Za dowód niech posłuży link z moich wyczynów na A1 z 2012r
//www.youtube.com/watch?v=aFF1NLrcbLo
Na co dzień użytkuję swoje auto w Szwecji gdzie drogi równe jak lustro i zawieszenie jest nienaganne.Po powrocie do kraju po prostu tragedia :-/
Jak będę w Polsce przejadę się po prostu rocznikiem 2014 i zobaczę czy Hyundai coś zmienił w tej kwestii.
Pozdrawiam ;-)
Nawigacja
[#] Następna strona