Autor Wątek: [Santa Fe CM] Rozglądam się za wartościowym egzemplarzem.  (Przeczytany 820 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lotarr1977

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 27
Rozglądam się za wartościowym egzemplarzem.
« dnia: 19 Sierpień 2021, 20:21:41 »
Po 14 latach użytkowania nadszedł czas na rozstanie się z moim starym SM. Kieruję się ku CM 2,7 4wd. Do którego roku montowali w CM slinik G6BA-G, czy występował z ten silnik z manualem w wersji 4WD? Ja k z usterkowością benzyny 2,7 189KM? Czy pojawa się ruda? Co najczęściej szwankuje? Dotychczas przeczytałem, że zawodzi sterowanie klimą i są problemy z napędami. Przy jakich przebiegach potrafią wystąpić problemy z wieloklinem w skrzyni? Czy tak samo problem występuje w ASB i manualu? Jaka jest trwałość ASB? W swoim wyjmowałem i wiem ile to roboty. Jak z rudą w CM? Jak znosi lpg bo widzę brak hydrauliki zaworów. Jakie jeszcze są typowe bolączki CM? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Narazie wpadł mi w oko:
https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-santa-fe-gwarancja-przebiegu-bogate-wyposazenie-ID6DMrRG.html#51458bb10b
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpień 2021, 20:29:15 przez lotarr1977 »

Offline lotarr1977

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 27
Odp: Rozglądam się za wartościowym egzemplarzem.
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Sierpień 2021, 21:38:26 »
I nurtuje mnie czy w miejscu w bagażniku gdzie jest duży schowek w podłodze lub chowany jest 3 rząd siedzeń zmieściłaby się butla lpg.

Offline wentyl1@onet.eu

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 75
Odp: Rozglądam się za wartościowym egzemplarzem.
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Sierpień 2021, 20:01:22 »
Witam.
W schowku mam butle 40l, przy tankowaniu wchodzą 32l.
Pozdrawiam

Offline wentyl1@onet.eu

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 75
Odp: Rozglądam się za wartościowym egzemplarzem.
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Sierpień 2021, 20:08:25 »
Gaz zamontowany przy 18tyś. km, aktualnie 117tyś. km, jak na razie żadnych problemów,  z tym że temperaturę przełączania mam ustawioną na 80 stopni C. Instalacja BRC sequent 56 z lubryfikacją,  którą trzeba ustawić zaworkiem bo w zależnosci od temperatury lubryfikanta zmienia się dawkowanie.