Na moje oko, to żadna odma tylko turbina leje do wewnątrz układu dolotowego. Miałem to samo w dwóch silnikach 1.9 JTD Fiata i Lanci. Wlałeś rzadki olej który jest prawie jak woda, a gdy dostanie tylko temperatury, ucieka wszystkimi nieszczelnościami. Do regeneracji masz uszczelnienia na turbinie. Mimo, że jest sprawna i daje dobre ciśnienie. Poprawić tę sytuację na chwilę może tylko zalanie gęstszego oleju, ale to nie daje żadnej gwarancji. Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-01-29, 11:03 ]
Dodam jeszcze do poprzedniego postu...
Zdejmij rurę z turbiny i sprawdź czy nie jest zaolejona. Łopatki turbiny rozbryzgują olej w mgiełkę i rura od interkulera może wyglądać na w miarę czystą, będzie się tylko błyszczeć a interkuler wyłapuje drobinki, które osadzają się na żeberkach i dlatego jest zaolejony. Nie wiem co ma do tego odma. Bo jeśli jest zatkana, to olej i tak się nie dostanie do układu, ponieważ nawet nie wyjdzie bloku silnika, aczkolwiek warto to sprawdzić
I nie ma to znaczenia jaki to samochód, jak to ktoś napisał. Czy jest koreański, chiński, włoski lub niemiecki, we wszystkich występują te same problemy. Nie ma złych samochodów, są tylko kiepscy kierowcy. Bo jak nie robi wymiany płynów olejów i konserwacji z oszczędności, to potem nawalają podzespoły. Wiadomo, że jeżeli ktoś kupuje tanie auto, to go na to może nie być stać, a jak ktoś kupuje drogie to zawsze ma kasę na serwis. I z tego się bierze opinia, że jak koreańskie, to złe, a to bzdura !!!
[ Komentarz dodany przez: Zbyszek: 2014-01-29, 19:54 ]
Ja również podzielam Twoje poglądy lecz zgodnie z zapisami regulaminu III, 9, c zmuszony byłem poprawić to i owo w w. wym. wypowiedzi.
Ode mnie na fioletowo. tekla