Autor Wątek: [Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2  (Przeczytany 4251 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mephisto

  • Gość
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« dnia: 04 Grudzień 2013, 08:47:30 »
Witam ma problem korekty długoterminowe jak i krótkoterminowe skaczą ciągle na ubogo, świece nowe NGK, Przewody sprawne, Filtr powietrza nowy, przepływomierz sprawny 2,7 g/s na postoju, ciśnienie paliwa 54Psi i się utrzymuje, szczelność sprawdzana dymarką [wężyk w za przepustnice i zadymienie układu] nie stwierdziłem nieszczelności, Wydech szczelny i wymieniony na oryginalny fabryczny, czy filtr paliwa może mieć wpływ na to bo to jedyna rzecz której jeszcze nie sprawdziłem tutaj filtr paliwa jest w pompie paliwowej w baku, zastanawiałem się jeszcze nad sądami ale oscylują i się nie zacinają wiec są sprawne.

Dane Auta
Hyundai Tiburon Ver. USA 2.7L V6 172 KM rok 2005.

Offline cobraswiecie

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 68
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:08:01 »
Podłącz pod kompa.Przepływkę czyściłeś?

mephisto

  • Gość
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Styczeń 2014, 15:26:45 »
pod kompem już było korekty długie na 17,2 przepływka czyszczona filtr paliwa wymieniany czekam jeszcze na mały filierek pompy bo tylko z serwisu na zamówienie, szukałem nieszczelności ale nie znalazłem hmmm kończą mi się pomysły

KAROL208

  • Gość
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Styczeń 2014, 23:16:24 »
Na jaka liczbe oktanowa jest programowany sterownik?

mephisto

  • Gość
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Styczeń 2014, 06:22:23 »
A niemam pojęcia wiem ze ze stanow a tam maja mniej oktanow, a kompem da sie sprawdzic to czy nie bardzo.

KAROL208

  • Gość
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Styczeń 2014, 11:47:16 »
Korekty długoterminowe można wykasować. i po resecie zobaczyć co zaczyna zbierać czy też n a minus.
Z racji że w stanach jest inna jakość paliwa więc może sterownik został zaprogramowany troszkę inaczej. (Chociaż ich 87okt  jest taka sama jak nasza 95 inne normy mają) Czy da się to zmienić? sądzę że tak tylko że musisz jechać do jakiejś firmy co programuje ECU. Na klapce wlewu paliwa albo na jakiejś wklejce powinieneś mieć ile okt.
Jeżeli korekty wali ci na minus tzn że silnika ma za dużo paliwa.
Może regulator ciśnienia paliwa puszcza trochę podciśnieniem

mephisto

  • Gość
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Styczeń 2014, 12:20:53 »
on mi wali na + czyli ubogo, regulator jest wmontowany w pompę w wersji, zrobiłem reset kompa i po przejechaniu korekty wyszły na +1.6 i 0,8  krótkie tez na +, czekam na filterek z serwisu jak to nie pomoże to już sam nie wiem co jest nie tak,  stawiam ze nie ma wystarczającej ilości paliwa, wczoraj po wymianie głównego filtra po przejechaniu od razu dawał na ubogo, ostatecznie jeszcze walne nowe przewody, są oryginalne ale auto ma przejechane 43tys mil, regulatora chyba samego nie kupie bo nie widziałem żeby występował osobno.

KAROL208

  • Gość
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Styczeń 2014, 14:38:27 »
1.6?  przecież mieści to się w normie.

mephisto

  • Gość
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Styczeń 2014, 15:06:29 »
te korekty się pojawiły po resecie i około 20 km, krótkie latają miedzy 5-25 na + więc po czasie znowu długie pójdą do góry, bo krótkie powinny latać między +/- max 10, długie mogą max do +/-21 wtedy miesza się w normie jeszcze jak są do max 21, pojeżdżę chwilowo i zobaczę czy zmiana filtra i ponowne czyszczenie przepływki coś dało. aha to jest tylko na PB  bo na LPG jak wzbogaciłem mieszankę to było prawie git trochę przylewał ale korekty w normie wiec nawet nieszczelność nie wchodziła w grę, pojeżdżę tak zmienię mały filter od dołu w pompie reset zbiorę korekty i zobaczę jak to wyjdzie, ty kolego na jakim sterowniku śmigasz od lpg