Autor Wątek: Problemy nowoczesnych diesli.  (Przeczytany 11050 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

aqua

  • Gość
Problemy nowoczesnych diesli.
« dnia: 13 Styczeń 2012, 14:38:49 »
Czy oprócz wymysłu ekologów czyli  filtrów DPF są jeszcze jakieś problemy z silnikiem np. wtryskiwacze ,jakie są ceny nowych lub regenerowanych? No i jak wygląda sprawa sprzęgła tz. koła dwumasowego jaka jest cena nówki lub regeneracja?Czy ktoś miał już do czynienia z tymi elementami nowoczesnych diesli i po jakim przebiegu?

Offline jacek2

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 547
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Styczeń 2012, 16:10:39 »
Co do przebiegu i wystąpienia w/w awarii trudno jest ocenić kiedy auto szlag trafi. :shock:

Jeśli chodzi o ceny podzespołów to trudno coś powiedzieć, bo są bardzo zróżnicowane (inne na allegro, inne w serwisie, i jeszcze zupełnie inne po jakiś znajomkach :mrgreen: .)

 :mrgreen: Zawsze jest tak, że diesel będzie w eksploatacji-jeśli chodzi o części zawsze droższy od benzyny :-/  :-/  :-/
A  najbardziej dobijają ceny wtryskiwaczy. Sam zakup nowych, jak i regeneracja starych.
Sie ma

aqua

  • Gość
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Styczeń 2012, 16:19:10 »
To jakiej marki wtryskiwacze są w hultaju?

Leszek_S.

  • Gość
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Styczeń 2012, 17:08:09 »
Albo Bosch albo Delphi ponoć Boscha są lepsze ;-), ale tego na 100% nie wiem... ja mam Delphi i je regenerowałem koszt 3800 razem z regenracją pompy i czyszczeniem układu paliwowego.

I jeszcze jedna rzecz nie kupuj regenerowanych wtrysków... co najwyżej daj stare do regeneracji... taniej wyjdzie ;-) to samo z pompą... no i tankuj ON bez dodatków typu Dynamiic czy Verva. Tylko zwykły ON Eco te droższe są za suche i łuszczą pompę, a opiłki z pompy zacierają wtryski ;-)

aqua

  • Gość
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Styczeń 2012, 18:42:34 »
Na razie w mojej stajni stoi opel astra 2.0 diesel i do ON dolewam co jakiś czas mixolu tak 150 ml na pełny bak (55 litrów) także polecam na przesmarowanie pompy i wtrysków robię tak od 5 lat i wszystko oki.

Offline jacek2

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 547
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Styczeń 2012, 07:43:35 »
Cytat: "aqua"
Na razie w mojej stajni stoi opel astra 2.0 diesel i do ON dolewam co jakiś czas mixolu tak 150 ml na pełny bak (55 litrów) także polecam na  przesmarowanie pompy i wtrysków robię tak od 5 lat i wszystko oki.
:mrgreen:
Święte słowa. do starszych samochodów zawsze dolewałem mixolu do paliwa. Do nowego swojego obecnego nie dolewam (? bo gwarancja, bo nie wiem czy silnik to zaakceptuje, bo się obawiam??)
 Daje to porządany efekt pozytywny dla układu zasilania i uspokaja sumienie. Wszystkim, którzy mają trochę km już najechanych polecam dolewanie tego oleju... 8-)  8-)

Leszek_S.

  • Gość
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Styczeń 2012, 13:52:45 »
Cytat: "aqua"
Na razie w mojej stajni stoi opel astra 2.0 diesel i do ON dolewam co jakiś czas mixolu tak 150 ml na pełny bak (55 litrów) także polecam na przesmarowanie pompy i wtrysków robię tak od 5 lat i wszystko oki.

Wszystko fajnie pod warunkiem, że nie masz filtra DPF ;-) Z rury Ci pewno trochę kopci na czarno... Rozmawiałem z gościem, który mi regenrował wtryski i pompę. Powiedział ,że nie trzeba dolewać - wystarczy lać DOBRE paliwo ze sprawdzonych stacji, lub tam gdzie tankują kierowcy TIRów.... taką stację benzynową rozpoznaje sie z daleka po wielkich parkingach zapełnionych TIRami ;-)

Offline tommii

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 68
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Styczeń 2012, 01:09:56 »
Cytat: "Leszek_S."
Cytat: "aqua"
Na razie w mojej stajni stoi opel astra 2.0 diesel i do ON dolewam co jakiś czas mixolu tak 150 ml na pełny bak (55 litrów) także polecam na przesmarowanie pompy i wtrysków robię tak od 5 lat i wszystko oki.

Wszystko fajnie pod warunkiem, że nie masz filtra DPF ;-) Z rury Ci pewno trochę kopci na czarno... Rozmawiałem z gościem, który mi regenrował wtryski i pompę. Powiedział ,że nie trzeba dolewać - wystarczy lać DOBRE paliwo ze sprawdzonych stacji, lub tam gdzie tankują kierowcy TIRów.... taką stację benzynową rozpoznaje sie z daleka po wielkich parkingach zapełnionych TIRami ;-)


To że ciężarówki stoją na parkingu przy stacji nie oznacza że tankowały na niej. Może po prostu w barze dają dobre duże i tanie jedzonko.

Offline skali

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 441
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001998647968
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Styczeń 2012, 09:57:37 »
Kierowcy tirów tankują tam gdzie mają najtaniej lub mają podpisaną 'współprace z koncernem' czyli np Routex czy Flota.
Z żarłem tez sie zgodze, bo przykładowo w Słubicach jest taka mała stacja EkoTank, paliwo niby dobre, niby nie za tanie i nie za drogie, a zawsze ruch. Czemu? Bo obok jest bar a za każde zatankowane 100 L kierowca otrzymuje bon na żarcie w wysokości 15 zł do wykorzystanie w tym barze i za takie tankowanie ma całego kurczaka i cieszy sie sytością przez kolejne 3 h i zaliczeniem miliona kalorii. Aaa i stoją jeszcze takie panie ładnie ubrane, ale na nie niema bonów :|

Także na to nie patrzmy :)

Offline jacek2

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 547
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #9 dnia: 30 Styczeń 2012, 13:04:56 »
Cytat: "skali"
Aaa i stoją jeszcze takie panie ładnie ubrane, ale na nie niema bonów :|

Czasami lepiej dołożyć do tego bona, i spalić trochę kalorii z tymi ładnymi paniami..... :oops:  :shock:

spry

  • Gość
Problemy nowoczesnych diesli.
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Luty 2012, 18:51:31 »
Drodzy koledzy: piszmy ,kiedy coś wiemy a jęśli nie wiemy nie piszmy jak kolega"na zielono" może mam ,a może nie ma, może wiem,może nie wiem.
1/Santa Fe i Tucson mają system Bosch
2/Śmiało można kupować  regenerowane wtryskiwacze ale w firmach a nie allegro
3/regeneracja kosztuje od 250-400 pln -przelew lub więcej iglica
4/trzeba mieć swojego mechanika lub wiedzę jak diagnozować wadliwy wtryskiwacz,wówczas koszty zmniejszają sie z 3800 pln do 900 a czas z 6 dni do 2.
pozdrawiam