Odświeżam temat.
Byłem na wymianie opon na zimowe, przez co miałem okazję zweryfikować stan klocków i tarcz hamulcowych. Z przodu klocki zużyte, tył prawie zużyte. (przebieg ok 50k)
Ile zapłaciliście za wymianę klocków (materiał + robocizna)? Ceny w ASO różnią się (we Wrocławiu są 3) i wyglądają następująco:
- 400 zł robocizna (220zł oś przednia + 180 zł oś tylnia) + 374zł klocki przód (oryginalne Hyundai) + 325 zł klocki tył (oryginalne Hyundai) = 1099 zł
- 240zł robocizna (120zł oś)+ 375 zł klocki przód (oryginalne Hyundai) + 326 zł klocki tył (oryginalne Hyundai) = 941 zł
- 176 zł robocizna (88zł / oś) + 240 zł klocki przód (TRW) + 180 zł klocki tył (TRW) = 601 zł
Którą opcje polecacie?
[ Dodano: 2014-12-08, 20:17 ]
Wymienione w ASO klocki hamulcowe przód i tył na TRW, łączna kwota 602zł.
Koledzy, pytanie mam, może ktoś miał podobną sytuację w przeszłości.
Miałem taką sytuację (po rozgrzaniu hamulców) ze starymi klockami i teraz nowymi jest to samo. Jak jadę (nie hamuję, tylko jadę) to klocki strasznie trą o tarcze, co może powodować takie regularne te dźwięki tarcia- bo to nie jest stały dźwięk tylko co pełny obrót koła?