Autor Wątek: pomarszczona srebrna okleina kierownicy  (Przeczytany 10186 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SKK

  • Gość
pomarszczona srebrna okleina kierownicy
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Sierpień 2009, 19:11:18 »
eli2, Proszę o informację jak potoczyła się sprawa, czy dokonana została wymiana. W moim i30 mam podobne "objawy" - po 3 m-cach użytkowania

eli2

  • Gość
pomarszczona srebrna okleina kierownicy
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Wrzesień 2009, 15:13:39 »
Cytat: "SKK"
eli2, Proszę o informację jak potoczyła się sprawa, czy dokonana została wymiana. W moim i30 mam podobne "objawy" - po 3 m-cach użytkowania


Tak jak pisałem - objawy były po 3.000 km - czyli 2 tygodnie od kupna. Reklamacja została niby przyjęta. Zrobiono zdjęcia.
Aktualnie (dziś) byłem na przeglądzie po 20.000 km. (dla zainteresowanych prawie 600zł brutto). Podobno na kierownice ciągle czekają. Idzie z Korei. No ale minęły ponad 2 miesiące od złożenia reklamacji - obawiam się, że kierownica dosłownie ma sama przyjść - bo nawet statek szybciej płynie.
Reasumując - minęly 2,5 miesiąca reklamacja przyjęta - kierownica niewymieniona.

Marek

  • Gość
pomarszczona srebrna okleina kierownicy
« Odpowiedź #17 dnia: 15 Wrzesień 2009, 11:13:11 »
To dziwne.Chyba troche w kulki sobie leca.Nawet jesli masz egzemplarz skladany w Korei to i tak wiekszosc i30 jest skladana w Europie i takie drobiazgi produkuja podwykonawcy.Hyundai ma rowniez w Europie magazyny czesci zamiennych (zdaje sie ,ze w jednym z krajow Beneluxu jest takowy,jesli dobrze pamietam).Tlumaczenie,ze element dekoracyjny kierownicy jedzie z Korei jest co najmniej dziwne i nielogiczne.Biorac pod uwage,ze fabryka miesci sie tuz za nasza miedza, nie ma chyba nic prostszego niz sciagnac czesc.
Swoja droga dziwne,ze firma ktora toczy zaciety boj o wyszarpanie swojego kawalka tortu w segmencie C prowadzi delikatnie mowiac dyskusyjna polityke w stosunku do swoich klientow.(i nie chodzi mi tylko o Twoj przypadek)

SKK

  • Gość
pomarszczona srebrna okleina kierownicy
« Odpowiedź #18 dnia: 19 Wrzesień 2009, 08:21:37 »
Sytuacja analogiczna, przyjęto ode mnie reklamację, od dwóch tygodni oczekuję na wymianę kierownicy - ze względu na brak w europejskim składzie części - z dostawą z Korei. Czas realizacji nieokreślony (nauka ze sztuki cierpliwości?).

Pozdrawiam

Mieszko

  • Gość
pomarszczona srebrna okleina kierownicy
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Wrzesień 2009, 14:57:20 »
Samochody przyzwoite, niestety importer HMP (czyli gwarant) DZIADOSTWO !!!!!
Ważne że wymieniają chociaż termin dostawy niektórych części, a co za tym idzie czas usunięcia usterki wykracza poza wszelkie normy prawne, szkoda!!!!

eli2

  • Gość
pomarszczona srebrna okleina kierownicy
« Odpowiedź #20 dnia: 01 Październik 2009, 21:22:41 »
Dziś zadzwonili, że kierownica doszła. W sobotę umówiłem się na wymianę

Carexpert

  • Gość
pomarszczona srebrna okleina kierownicy
« Odpowiedź #21 dnia: 10 Listopad 2009, 22:59:58 »
Ja zglosilem luszczenie sie farby na kierownicy bo mozna bylo ja cala paznokciem oskrobac. powiedzieli mi ze to pierwszy taki wypadek i ze zamawiaja kierowniczke. Potem po jakims czasie zadzwonilem co z moja reklamacja i okazalo sie ze juz ja maja i wymienili. Ale widze ze nie jestem pierwszy i jedyny.