Forum > Accent

[Accent LC] Zawór PCSV - sprawdzenie

<< < (2/2)

wohoow:
Obudowa wygląda identycznie jak koreański oryginał, różni się tylko wybitą marką. Nie sądzę żeby działał w inny sposób, koniec końców to tylko elektrozawór. Ale może działać na innym napięciu...

kosmos2011:
Czyli po tym co napisał hyun wszystko jasne. Prośba jeszcze o usunięcie z tematu  słowa EGR bo ktoś za chwilę będzie pytał "czy w LC jest EGR". Oczywiście nie dotyczy to silnika D3EA (diesel) gdzie EGR znajduje.

wohoow:
Już się kiedyś ktoś pytał :) Masz racje to dwie zupełnie inne technologie, koncepcja tylko trochę podobna.

Wracając do tematu... jestem trochę zaskoczony że elektrozawór jest sterowany masą, mało tego teraz te moje 9v na zasilaniu nie mają kompletnie żadnego sensu... zresztą fakt że ecu nie odcina zasilania przy 4,5k tym bardziej. Czekam na pomiary kosmosa, a później będę mordować ecu...

kosmos2011:
Więcej zamieszania od PCSV wnosi połączony z nim filtr węglowy (absorber) który znajduje się na lewej tylnej podłużnicy



http://www.drive2.ru/cars/hyundai/accent/accent_2nd_generation/grey-garik/journal/21955/

http://www.drive2.ru/cars/hyundai/accent/accent_2nd_generation/xsiro/journal/43202/

http://www.drive2.ru/cars/hyundai/accent/accent_2nd_generation/kirill02618/journal/288230376153162656/#post

Koszt to ponad 200 pln za pojemnik z granulkami węgla aktywnego. Przez ten wynalazek mam odkręcony korek od zbiornika paliwa.

[ Dodano: 2013-10-28, 18:44 ]
Kluczyk w pozycji ON napięcie między pinami 1 i 2 8,8V
Silnik uruchomiony napięcie między pinami 1 i 2 10,7V i napięcie między pinem 1 i "-" na akumulatorze 3,7V
Rezystancja czujnika 25,7ohm
Zwiększanie obrotów nie powoduje zmiany lub odcięcia napięcia.

wohoow:

--- Cytat: "kosmos2011" ---
Kluczyk w pozycji ON napięcie między pinami 1 i 2 8,8V
Silnik uruchomiony napięcie między pinami 1 i 2 10,7V i napięcie między pinem 1 i "-" na akumulatorze 3,7V
Rezystancja czujnika 25,7ohm
Zwiększanie obrotów nie powoduje zmiany lub odcięcia napięcia.
--- Koniec cytatu ---


U mnie jest praktycznie to samo z wyjątkiem napięcia między pinem 1 i "-" na akumulatorze bo tu mam dokładnie to samo co na samym aku, czyli 12,6V.

Przy zasilaniu 9v zawór w ogóle nie reaguje, przy 10,7v otwiera się na ułamek sekundy. Przy zasilaniu 12v jest całkowicie otwarty. Czy wasze oryginalne też tak mają ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej