Autor Wątek: [Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice  (Przeczytany 32058 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Listopad 2013, 09:36:49 »

outdoor5

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Listopad 2013, 10:08:01 »
No tak, są aukcje, ale nie wiem czy te dyfry z tucsona będą pasowały w miejsce mojego?? Jeśli tak to wziąłbym od razu.

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Listopad 2013, 10:43:14 »

outdoor5

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #18 dnia: 04 Listopad 2013, 10:47:44 »
Kolego u mnie nie jest wersja Lift, mam z tyłu normalne klosze, stały napęd 4x4 i wszystkie symptomy ze starszej wersji typu zegary, pasy itp. No chyba że lift to wersja 125km VTG (czy VGT)

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #19 dnia: 04 Listopad 2013, 11:03:38 »

outdoor5

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #20 dnia: 04 Listopad 2013, 11:14:12 »
No właśnie nie mam przycisku do spinania napędu, mam stały 4x4 tak jak w wersji starszej, stare zegary przed kierowcą, stare lampy z tyłu, pasy bezpieczeństwa tylne środkowe ze starej wersji i to chyba wszystko. To co odróżnia to tylko VGT 125km, automat. No i w automacie to chyba sprzęgła nie ma??

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #21 dnia: 04 Listopad 2013, 11:24:59 »

outdoor5

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #22 dnia: 04 Listopad 2013, 11:34:21 »
Czyli pewnie coś mam w aucie kombinowane...Dopiero teraz się o tym dowiaduję, a może da radę u mnie zrobić dołączanie napędu?? Bo teraz tylne koła są cały czas napędzane a być może te mosty nie są przewidziane do dużych prędkości powyżej 40km/h ??
Najprościej by teraz było przedłużyć wał i wstawić most ze starego typu.

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #23 dnia: 04 Listopad 2013, 11:43:21 »

outdoor5

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #24 dnia: 04 Listopad 2013, 12:11:12 »
No właśnie nie mam żadnej możliwości. Cały czas miałem obawy że obudowa mostu nie będzie pasować a nie ten mechanizm sprężania napędu. Rzeczywiście ten mechanizm raczej będzie pasował, ale pozostaje obawa że mam zepsuty sam most.
 W Hyundaiu  Suwałki zapytali mnie czy niedawno kupiłem auto, bo przy wymianie oleju w tylnym moście wylała się jakby czarna maź, jakby ktoś przed sprzedażą chciałby coś ukryć. Mówię, że nie, autem jeżdżę już prawie dwa lata i problemów nie było. Mam podejrzenie że to będzie jednak uszkodzenie samego mostu, dlatego w grę wchodzi wymiana całości.

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #25 dnia: 04 Listopad 2013, 16:33:14 »

outdoor5

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #26 dnia: 04 Listopad 2013, 21:08:26 »
Tak zaglądałem na rosyjskie fora, ale czy most z tucsona pasuje do santafki nie wyczytałem (sam mechanizm tak). Dlatego boję się brać, muszę jeszcze sprawę przemyśleć, ewentualnie poczekać trochę na dostawę z anglii (twoi kumple się nie odzywali??). Wydaje mi się ze ten człowiek z którym rozmawiałem przez telefon , który mówił o przekładaniu "bebechów" z tucsona do mnie raczej wiedział z czym to się je, ale zapytać nie zaszkodzi.
A może ktoś z forumowiczów wie czy most z tucsona pasuje??
Dzięki kolego za wszelką pomoc, naprawdę dużo się dowiedziałem, jeśli wybrnę z tematu na pewno napiszę o rezultacie na forum.

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #27 dnia: 04 Listopad 2013, 21:23:43 »

outdoor5

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #28 dnia: 13 Luty 2014, 09:25:39 »
Naprawa mostu wykonana, koszt 1000zł plus wysyłka. Naprawa polegała na wymianie mechanizmu sprężania napędu, czyli samej główki w moście. Przeprawa przez naprawę naprawdę ciężka, brak informacji, brak części i serwisów wykonujących podobne naprawy. A tak poza tym to dalej nie wiem jaki mam napęd w aucie - mam mechanizm dołączania napędu ale nie mam przycisku 4WD Lock. Koła przy poślizgu są napędzane wszystkie, ale czy mam napęd ciągle stały czy powyżej jakiejś prędkości się rozłącza to dalej nie wiem.

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Tylny most do Santafki - rodzaje, różnice
« Odpowiedź #29 dnia: 19 Marzec 2014, 07:52:34 »