Autor Wątek: Obroty silnika 2,0 CRDI  (Przeczytany 2666 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

adamus_1234

  • Gość
Obroty silnika 2,0 CRDI
« dnia: 17 Czerwiec 2009, 20:23:34 »
Witam wszystkich miłośników hultaja SF.
Mam pytanie odnośnie obrotów silnika na wolnych obrotach.
W moim SF wolne obroty to około 750 obr/min i trochę mi trzepie kierownicą. Jeżeli wcisnę pedał gazu i podniosę obroty o 100 wibracje ustają. Czy te obroty są prawidłowe i jak można je ewentualnie podnieść?
Pozdrawiam

amps11

  • Gość
Obroty silnika 2,0 CRDI
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Czerwiec 2009, 20:57:52 »
750 to na pewno za niskie obroty a 850-950, to tak powinno chyba być, u mnie tak jest i nic się nie trzęsie. Co do regulacji, to w tej chwili ciężko mi coś powiedzieć, bo się nie przyglądałem, ale pamiętam, że na pompach była możliwość regulacji wolnych obrotów, być może jest i w CRDI, trzeba by popatrzeć.
Pozdrawiam

wlad

  • Gość
Obroty silnika 2,0 CRDI
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Czerwiec 2009, 22:11:03 »
mój ma ok.900-950obr/min bez względu na temperaturę-ciężko dokładnie powiedzieć,bo obrotomierz ma niezbyt dokładną skalę.oczywiście nic nie trzęsie.co do regulacji-to chyba tylko poprzez interfejs w komputerze.

dam71

  • Gość
Obroty silnika 2,0 CRDI
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Czerwiec 2009, 13:33:21 »
A czy obroty po odpaleniu zimnego samochodu też są 800 czy powinno być jakieś ala ssanie np. 1100 przez pare min . Bo ja mam na zimnym zawsze 800

Hants

  • Gość
Obroty silnika 2,0 CRDI
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Czerwiec 2009, 20:01:12 »
Masz za niskie obroty - jedz na regulacje, bo takie 'trzesienia' moga sie skonczyc bardzo przykro.

wojtek_z

  • Gość
Obroty silnika 2,0 CRDI
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Czerwiec 2009, 07:38:43 »
Ja zakres na obrotomierzu pomiędzy 0 a 1 tyś obrotów mam niesymetrycznie podzielony kreską (chyba nawet dwoma, ale ta pierwsza jest w okolicach sera). wskazówka na jałowym i gdy stoję jest na wysokości tej drugiej kreski.

Pozdr.

Hants

  • Gość
Obroty silnika 2,0 CRDI
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Czerwiec 2009, 09:38:22 »
te wskazniki nie sa profesjonalnymi urzadzeniami mierniczymi - daja bardzo ogolne wskazania odnosnie obrotow i predkosci. Natomiast drżenie całego auta, przygasanie, itp wskazuje jednoznacznie na zbyt niskie obroty.