Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
Scoupe Wymiana uszczelniaczy
twardy11:
Zabrałem się do wymiany uszczelniaczy postępując zgodnie z
instrukcjami z tej strony:
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
Ustawiam wał w odpowiednim położeniu, wpuszczam powietrze do 1 cylindra
i powietrze gdzieś ucieka. Jaka może być tego przyczyna?
Gdzie to powietrze ucieka?
Tigersoft:
a jak wpuszczasz powietrze ???
bo nie bardzo wiem o co kaman i po co ?
sprężarką wpuszczasz czy co ??
twardy11:
Powietrze muszę wpuścić, żeby mi zawory do środka
nie wpadły, mam zrobiony taki kruciec, który wkręca
się w miejsce świecy i przez niego wpuszczam powietrze,
sprężarką oczywiście, ale to powietzre gdzieś ucieka.
Tigersoft:
no pierścienie kompresji wiecznie nie utrzymają, przeciez mają szczeliny na zamkach. nie łatwiej ustawić tłok GMP i wtedy działać ? w takim położeniu zawór nie wpadnie napewno:) a powietrze to ma którdy uciekać: przez pierścienie albo i zawory :)
twardy11:
Jeżeli jesteś pewny że jak ustawie
GMP i zawory mi nie powpadają
to pewnie że lepiej i łatwiej będzie
bez tego pompowania.
Nawigacja
[#] Następna strona