Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
Scoupe Wymiana uszczelniaczy
twardy11:
No, jednak, zawory opierają się o tłoki,
tylko jest znowu problem, jak ściskam
sprężynę i zawór już dochodzi do tłoka
to to ta podkładka na górze powinna
zejść niżej tak żebym mógł zdjąć
zabezpieczenie i dojść do uszczelniacza.
Hants:
Nie wiem jak Ty to robisz, ale mam wrazenie, ze zaraz sobie pogniesz zawory i wtedy dopiero bedzie płacz.
Sciagaczka do zaworow produkuje naprawde duzą siłe NA PODKŁADKĘ, palcem czy reką nie da sie w delikatny sposob zdjac zamkow z zaworu (jeszcze jedna w dodatku - niezly silacz z Ciebie jest)
Wg mnie taka robota z zapieraniem o tłok to lenistwo, ktore zaraz otrze się o partactwo - zapodaj porzadne, ciągłe cisnienie typu 8< bar na gniazdo swiecy i wtedy probuj.
A najlepiej to zdejmij glowice, porzadnie dotrzyj sobie zawory, na pewno bedzie to lepsze niz.. hmm zakladanie czystych skarpetek na nieumyte nogi :-)
twardy11:
Mam ściągaczkę, a i tak nie mogę zdjąć zamków.
Nie mam czasu na ściąganie głowicy, chcę
tylko wymienić uszczelniacze.
Tigersoft:
No to trochę zabawy Cię czeka :) Powodzenia, ja jednak zdjął bym głowice, przy okazji wymienił pasek i napinacz bo to nie takie drogie :)
Hants:
--- Cytat: "twardy11" ---Mam ściągaczkę, a i tak nie mogę zdjąć zamków
--- Koniec cytatu ---
Nie wiem w czym problem - podwaz je jakos, delikatnie uzyj kombinerek, etc.
Ewentualnie naloz jakas nasadke na "podkladke" i opukaj mlotkiem - nie ma bata te male elementy musza sie dac zdjac - nikt ich do zaworu nie przyklejał...
Nawigacja
[#] Następna strona