Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

Scoupe Wymiana uszczelniaczy

<< < (2/3) > >>

twardy11:
No, jednak, zawory opierają się o tłoki,
tylko jest znowu problem, jak ściskam
sprężynę i zawór już dochodzi do tłoka
to to ta podkładka na górze powinna
zejść niżej tak żebym mógł zdjąć
zabezpieczenie i dojść do uszczelniacza.

Hants:
Nie wiem jak Ty to robisz, ale mam wrazenie, ze zaraz sobie pogniesz zawory i wtedy dopiero bedzie płacz.

Sciagaczka do zaworow produkuje naprawde duzą siłe NA PODKŁADKĘ, palcem czy reką nie da sie w delikatny sposob zdjac zamkow z zaworu (jeszcze jedna w dodatku - niezly silacz z Ciebie jest)

Wg mnie taka robota z zapieraniem o tłok to lenistwo, ktore zaraz otrze się o partactwo - zapodaj porzadne, ciągłe cisnienie typu 8< bar na gniazdo swiecy i wtedy probuj.

A najlepiej to zdejmij glowice, porzadnie dotrzyj sobie zawory, na pewno bedzie to lepsze niz.. hmm zakladanie czystych skarpetek na nieumyte nogi :-)

twardy11:
Mam ściągaczkę, a i tak nie mogę zdjąć zamków.
Nie mam czasu na ściąganie głowicy, chcę
tylko wymienić uszczelniacze.

Tigersoft:
No to trochę zabawy Cię czeka :) Powodzenia, ja jednak zdjął bym głowice, przy okazji wymienił pasek i napinacz bo to nie takie drogie :)

Hants:

--- Cytat: "twardy11" ---Mam ściągaczkę, a i tak nie mogę zdjąć zamków
--- Koniec cytatu ---


Nie wiem w czym problem - podwaz je jakos, delikatnie uzyj kombinerek, etc.

Ewentualnie naloz jakas nasadke na "podkladke" i opukaj mlotkiem - nie ma bata te male elementy musza sie dac zdjac - nikt ich do zaworu nie przyklejał...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej