Autor Wątek: Wybór jednostki napędowej  (Przeczytany 8941 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Vex

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #30 dnia: 16 Kwiecień 2009, 20:33:42 »
Cytat: "kml"
Cytat: "IgoReCzeK"
Swoją drogą 140km/h przy około 3500 rpm to bardzo dobre warunki pracy dla tego silnika (G4EAY/1341ccm/63kW). ;-) Pozdrawiam Igor.


Też mi się wydaje, że jak na taki mały silniczek to naprawdę jest ok. Oczywiście mam nadzieje, że nic mi się nie pomerdało z prędkością i obrotami :-P


Troche dziwne. Moj mial 4150rpm. Watpie zeby skrzynie az tak sie roznily.

kml

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Kwiecień 2009, 21:33:48 »
Cytat: "Vex"
Troche dziwne. Moj mial 4150rpm. Watpie zeby skrzynie az tak sie roznily


powiem szczerze, że teraz mam mega zagwostkę czy to było 3,5k czy ponad 4 ale raczej poniżej 4,5k rpm. Kurcze musze sprawdzić to kiedyś dopisze ;)

seb_jak

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #32 dnia: 17 Kwiecień 2009, 11:49:58 »
Cytat: "kml"
Cytuj
Jest w X-3 i LC


Czyli nie w accencie 2. Dwójka to MC nie?


Chyba LC to 2ka, MC 3ka. Chyba, że jakoś źle zorientowany jestem...

e-gen

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #33 dnia: 17 Kwiecień 2009, 14:20:53 »
Accent I --> X3
Accent II --> LC lub też Verna od 2003 po małym liftingu zwany LC2
Accent III --> MC
link do Wikipedi EN, w PL wersji są bzdury

Dla 1.3 12v 3500 rpm na V biegu przy 140 km/h nie jest możliwe przy seryjnej skrzyni.

kml

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #34 dnia: 17 Kwiecień 2009, 14:40:12 »
Cytat: "e-gen"

Dla 1.3 12v 3500 rpm na V biegu przy 140 km/h nie jest możliwe przy seryjnej skrzyni.


Czyli dałem ciała... 4,5 k rpm? Kurcze to musiało być 4,5.

foyle

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #35 dnia: 17 Kwiecień 2009, 20:28:49 »
Silniki w Accentach 1994-2000
Hyundai Accent I - dane techniczne

Vex

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #36 dnia: 18 Kwiecień 2009, 10:19:53 »
Cytat: "foyle"
Silniki w Accentach 1994-2000
Hyundai Accent I - dane techniczne


Niestety niedokladne. Nie ma nigdzie dobrej bazy z poprawnymi danymi katalogowymi.

kubek

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #37 dnia: 19 Kwiecień 2009, 22:20:55 »
...też nie słyszałem żeby II-ki miały silniki 1.3 75km, takie to chyba w starszych coltach były i accent Io ile dobrze mnie słuchy doszły.
Wg mnie ten 1.3 86km to do normalnej jazdy wystarcza i jest elastyczny a jak go sie mocniej depnie to przy 2 osobach na pokladzie nawet sie zbiera (biorąc pod uwage że to 1.3 silniczek )...

IgoReCzeK

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #38 dnia: 20 Kwiecień 2009, 11:48:34 »
Witam. Na otarcie łez mogę jeszcze zaproponować taką tabelę. ;-) Na pewno jest obarczona jeszcze kilkoma błędami, ale eliminowane są one jeśli tylko, ktoś czegoś się dopatrzy. Pozdrawiam Igor.

wlad

  • Gość
Wybór jednostki napędowej
« Odpowiedź #39 dnia: 20 Kwiecień 2009, 12:58:55 »
Cytat: "IgoReCzeK"
a pewno jest obarczona jeszcze kilkoma błędami, ale eliminowane są one jeśli tylko, ktoś czegoś się dopatrzy

to ja już sie dopatrzyłem-w elantrze 2000-2006 silnik D4EA o mocy 112KM nie ma turbiny o zmiennej geometrii[w kazdym razie mój nie ma].mają je silniki o mocy 140KM.

[ Komentarz dodany przez: weryfikator.kont: 2009-04-21, 12:41 ]
Dane w tabeli poprawione.