Ja też mam instalację LPG (firmy BRC Seqent 24.11 z lubryfikacją) od nowości, zakładaną przez salon sprzedaży, do instalacji nie mam żadnych zastrzeżeń, przejechane 55kkm. Pomijam fakt ,że właśnie mam wymieniany silnik (na gwarancji) lecz według mnie uszkodzenie silnika nie jest spowodowane LPG.
Spalanie gazu to około 9l/100km (na 1 tankowaniu 34l około 340-390 km, w zależności gdzi i jaki gaz tankowałem oraz w jakich warunkach).
Co do instalacji to też były kłopoty lecz nie z winy samej instalacji. Wymieniono listwę wtrysków (wymiana gwarancyjna) oraz miałem inny nr fabryczny na butli STACO i w homologacji - przysłali nową homologację z odpowiednim nr.
Co do Brc przejechałem na takiej instalacji 200 kkm zamontowanej w peugeot 207 bez najmniejszych problemów ,raz byłem na regulacji po przejechaniu 150 kkm ( przełączał się na benzynę przy pełnym baku gazu , regulacja wyeliminowała problem)
Teraz chcę zamontować LPG do drugiego i20 (2009 r 1,2 78km) i na pewno będzie to BRC mam tylko problem czy zakładać lubryfikację (400 pln więcej).
Jeśli ktoś mógł by poradzić czy lubryfikacja jest konieczna w Hyundai i20 z 2009r. chętnie wysłucham rad