Wiec tak... zacznijmy do tego, że przyciskiem na lusterku nie ściemniamy lusterka natychmiast, a aktywujemy je, po czym ono samo ściemnia się gdy kąt padania świateł samochód jadących z tyłu pojazdu jest odpowiedni, tj. rażący / oślepiający dla kierowcy. Czy lusterko działa, to widać wieczorem, gdy sznur samochodów jadących za tobą po prostu Cie nie oślepia. Nie da się sprawdzić działania lusterka w słoneczny dzień, no chyba, że staniesz za samochodem (ew. w samochodzie na tylnych siedzeniach) i będziesz świecić latarką w lusterko, wtedy zobaczysz ze zrobi się ono zielonawe. Jak wyżej wspomniałem - przyciskiem tym aktywujemy lusterko albo dezaktywujemy je. Dioda paląca się na ziolono oznacza, że lusterko będzie zielone, a dioda na pomarańczowy/czerwony kolor oznacza, że lusterko nie zrobi się zielone jak będziemy w nie świecić latarką / reflektorami - czyli lipa i należy jeździć na diodzie ZIELONEJ