myślę,że nie uzyskasz odpowiedzi na to pytanie.po prostu atos z tym sprzęglem jest raczej unikalny na polskim rynku-na forum mam chyba tylko jeszcze ja taki model.ale z "normalnym",1-litrowym silnikiem.myślę,że zamiana raczej dla mechanika nie stwarzałaby zbytniego kłopotu-cały mechanizm sprzęgła aż do łapy jest identyczny jak w manualu,więc wymiana ograniczy się do mechanizmu wysprzęglania.a raczej na pewno są otwory technologiczne do zamocowania tego mechanizmu.inną sprawą jest sens tego rozwiązania-ja przykładowo za nic bym nie zmienił semiautomatu na zwykłe sprzęgło.jednak u mnie jest to egzemplarz nieawaryjny-tak naprawdę przynajmniej od 4 lat nic z tym nie bylo robione.mimo że auto jeżdzi tylko i wyłącznie po mieście,więc sprzęgło jest używane częściej niż w normalnym użytkowaniu.podejrzewam,że w twoim przypadku może być to nienaprawiana ukryta wada,która powoduje inne uszkodzenia.zaś mechanicy naprawiają objawy tego a nie przyczynę.